ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توقف اجرای نمايش «شاخ نبات» با دخالت قوه قضائيه ايران

اين نمايش بر اساس داستان موش و گربه «عبيد زاکانی» نوشته شده است. خرداد امسال نیز اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» با دخالت قوه قضائیه متوقف شد.

اجرای نمايش «شاخ نبات» به کارگردانی مهدی شمسايی پس از ۲۵ اجرا با دخالت قوه قضائيه ايران متوقف شده است. ۲۰ اجرا از اين نمايش هنوز باقی مانده است.

تصاویر اجرای نمایش شاخه نبات

به گزارش روز شنبه سوم آبان روزنامه شرق، رضا دادويی، رييس شورای نظارت و ارزشيابی مرکز هنرهای نمايشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گويد: «نمايش توقيف نشده است اما به دليل اشکالاتی که قوه‌قضاييه درباره نمايش مطرح کرده است، توصيه شده تا آخرين اجرای قبل از محرم که روز جمعه قرار بوده به صحنه برود اجرا نشود و بعد از محرم بقيه اجرا را دنبال کنند.»

شمسايی هم گفته است: «مرکز هنرهای نمايشی به اين کار مجوز داده است و قطعا از مجوز آن بايد دفاع کند.»

به گفته وی «برای نمايش‌هايی چون "شاخ‌نبات" که بدون چهره‌های مطرح بازيگری روی صحنه می‌رود پيداکردن مجری طرح و تهيه‌کننده و سرمايه‌گذار کار سختی است و ما با خون‌جگر توانسته بوديم امکان اين اجرا را فراهم کنيم ولی با اتفاقاتی از اين دست امنيت اقتصادی نمايش‌ها از بين می‌رود و قانع‌کردن سرمايه‌گذاران و تهيه‌کنندگان سخت‌تر می‌شود.»

اين نمايش بر اساس داستان موش و گربه «عبيد زاکانی» نوشته شده است.

خرداد امسال نیز اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان و بازی علی نصیریان با دخالت قوه قضائیه متوقف شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.