ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عراقچی: اتمام مذاکرات هسته‌ای در مهلت مقرر چشم‌انداز روشنی ندارد

عباس عراقچی در پاسخ به موضع‌گیری وندی شرمن، درباره توافق جامع هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵، گفته بيان علنی مطالبات سياسی از طريق رسانه به جای ميز مذاکره، مسير دشوار فعلی را سخت‌تر و ناپيمودنی می‌کند.

عباس عراقچی، معاون وزير امور خارجه ايران در پاسخ به موضع‌گیری وندی شرمن، همتای آمریکایی خود درباره توافق جامع هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵، گفته بيان علنی مطالبات سياسی از طريق رسانه به جای ميز مذاکره، مسير دشوار فعلی را سخت‌تر و ناپيمودنی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، عضو تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای ايران اعلام کرد: «ايران باقی ماندن حتی يک تحريم را در چارچوب توافق جامع هسته‌ای نخواهد پذيرفت».

عراقچی همچنين به «ايده‌ها و پيشنهادات متعدد» ايران در طول مذاکرات اشاره کرد که «قابليت عملياتی و اجرائی» داشته است. او گفت چنانچه فرصت موجود برای مذاکرات از دست برود، ايران اين پیشنهادها را به قضاوت افکار عمومی خواهد گذاشت.

اين اظهارات معاون حقوقی و امور بين‌الملل وزير خارجه ايران در حالی صورت می‌گيرد که روز پنجشنبه ۲۳ اکتبر، وندی شرمن نماينده ارشد تيم مذاکره‌کننده، مسئوليت و تقصير عدم حصول توافق در مذاکرات تا مهلت معين شده را برعهده ايران دانسته بود.

اين درحالی است که امروز شنبه ۲۵ اکتبر عراقچی گفته در اين توافقات «تمامی قابليت‌های هسته‌ای ايران حفظ خواهد شد و هيچ يک از تأسيسات تعطيل يا حتی متوقف نخواهد شد و در مقابل تمامی تحريم‌ها می‌بايست رفع و بر چيده شوند.»

همزمان عراقچی اطمينان داده که ايران برای شفاف‌سازی و اعتمادسازی آمادگی کامل دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • esi

    بهنام عزیز . کاملاً درست است و این ده سال یک پروسه هست که باید طی شود .بقول شما ..اهالی فیضه.. بخوانید.. ***.فکر میکنند .همه جا مثل ایران میشودبا رشوه کارها را حل کرد.

  • بهنام

    باشید به همان حال تا صبح دولتتان بدمد . تحریمها در خوش بینانه ترین حالتش قرار است ظرف مدت ده سال برداشته شود و بیشتر همین مسئله است که باعث بن بست مذاکرات گردیده است . اینها فکر میکنند که دنیا هم همین خراب شده ایران است که برای جهانیان تعیین تکلیف کنند .

  • esi

     نقل قول از .عراق.چی!!؟ عقل کل رژیم جهل وجنون.  توجه شود به متن زیر.بر گرفته از خبرگذاری ایسنا. روز پنجشنبه ۲۳ اکتبر، وندی شرمن نماینده ارشد تیم مذاکره‌کننده، مسئولیت و تقصیر عدم حصول توافق در مذاکرات تا مهلت معین شده را برعهده ایران دانسته. .. این درحالی است که امروز شنبه ۲۵ اکتبر عراقچی گفته در این توافقات «تمامی قابلیت‌های هسته‌ای ایران حفظ خواهد شد و هیچ یک از تأسیسات تعطیل یا حتی متوقف نخواهد شد و در مقابل تمامی تحریم‌ها می‌بایست رفع و بر چیده شوند.»....پس اسکول ها تا حالا چه گو....ی میخوردید !؟فقط دنبال حق ماموریت بودیدو گشت و گذار ؟!