ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت مجید مقدم، فعال مدنی در ایران

نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران مجيد مقدم، فعال مدنی را بازداشت کردند. وی يکی از زندانیان بازداشتگاه کهريزک در سال ۸۸ بود.

مجيد مقدم، فعال مدنی و يکی از زندانیان بازداشتگاه کهريزک در سال ۸۸، توسط نيروهای امنيتی ایران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

مجيد مقدم از زندانیان بازداشتگاه کهريزک در سال ۸۸ است.

به گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، مجيد مقدم ساعت ۸ شب چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳ توسط ماموران امنيتی در منزل پدری‌اش بازداشت شد.

مجيد مقدم، ۲۹ ساله، پيش از اين نيز به دليل شرکت در اعتراض‌های پس از دهمین دوره انتخابات رياست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸، توسط نيروهای لباس شخصی دستگیر و به بازداشتگاه کهريزک منتقل شده بود.

کمپين دفاع از زندانيان سياسی و مدنی نیز خبر بازداشت مجيد مقدم را تأیید کرده است.

این کمپین به‌نقل از يک منبع نزديک به خانواده مجید مقدم نوشته است که مأموران لباس شخصی به‌هنگام بازداشت وی هيچ‌گونه حکمی نشان نداده‌اند و دليل بازداشتش را به خانواده وی نگفته‌اند.

هنوز از دليل بازداشت و محل نگهداری و سرنوشت وی اطلاعی در دست نيست.

کمپين دفاع از زندانيان سياسی و مدنی همچنین افزوده است که در سال ۱۳۸۸، مجيد مقدم در بازداشتگاه کهريزک شاهد مرگ يکی از افراد بازداشت‌شده بود.

بنا به این گزارش در بازداشتگاه کهريزک این فعال مدنی و بيش از ۱۰۰ زندانی ديگر مورد شکنجه جسمی و روحی قرار گفتند. از جمله اين شکنجه‌ها می‌توان به کتک زدن، کابل زدن، کتک زدن با لوله، و حبس تعدادی زياد از زندانيان در سوله‌های نامناسب با هوای گرم اشاره کرد.

در بازداشتگاه کهریزک دست‌کم چهار نفر از معترضان به نتیجه انتخابات بحث‌برانگیز ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ ایران، به‌ نام‌های امیر جوادی‌فر، محسن روح‌الامینی، محمد کامرانی و رامین آقازاده قهرمانی کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.