ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی طبرزدی فعال حقوق حیوانات بازداشت شد

مأموران نیروی انتظامی علی طبرزدی را بازداشت کردند. این فعال حقوق حیوانات قصد داشت همراه با شماری دیگر از فعالان اجتماعی تجمعی در روز جمعه ۱۴ آذرماه سال جاری برگزار کند.

شامگاه روز پنجشنبه ۱۳ آذرماه، ماموران نیروی انتظامی علی طبرزدی را پس از تفتیش منزل شخصی‌اش بازداشت کردند. این فعال حقوق حیوانات قصد داشت همراه با شماری دیگر از فعالان اجتماعی، تجمعی در روز جمعه ۱۴ آذرماه سال جاری برپا کند.

علی طبرزدی

هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، گزارش داده است که ماموران نیروی انتظامی، علی طبرزدی را در منزل شخصی‌اش بازداشت کرده‌اند. آنان وسایل شخصی این فعال حقوق حیوانات از قبیل کامپیو‌تر، تلفن همراه و مجموعه کتاب‌های وی را نیز ضبط کردند.

یکی از نزدیکان او گفته است که «ماموران دوساعت تمام در خانه بودند و خانه را به‌هم ریختند. ایشان حتی علت بازداشت علی را هم به ما نگفتند. ولی قرار شده فردا به زندان اوین مراجعه کنیم تا شاید بتوانیم آزادش کنیم». هنوز اطلاعات دقیقی درباره دلیل بازداشت علی طبرزدی وجود ندارد.

این فرد آگاه که مایل به ذکر نام خود نبوده، در خصوص علت بازداشت علی طبرزدی گفته است که قرار بود روز جمعه ۱۴ آذرماه  تجمعی در دفاع از حقوق حیوانات در تهران برگزار شود. او احتمال داده که این بازداشت به همین دلیل باشد.

علی طبرزدی، فرزند حشمت‌الله طبرزدی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی است که هم اکنون در زندان رجایی‌شهر کرج دوران محکومیت ۹ ساله خود را پشت سر می‌گذراند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.