ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بازداشت شد

جمشیدی وکیل مدیر عامل پرسپولیس در توضیح چرایی این بازداشت اعلام کرد که «متاسفانه بازپرس از رفتار آقای سیاسی خوششان نیامد و قرار کیفری برای ایشان صادر کرد.»

حمیدرضا سیاسی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  امروز شنبه ۱۵ آذر با مراجعه به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه ویژه جرائم ورزشی بازداشت شد.

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، گزارش داده حمید رضا سیاسی که در پی اخطاریه‌ای به دادسرا احضار شده بود، اکنون در بازداشت موقت است.

جمشیدی وکیل مدیر عامل پرسپولیس در توضیح چرایی این بازداشت اعلام کرد که «متاسفانه بازپرس از رفتار آقای سیاسی خوششان نیامد و قرار کیفری برای ایشان صادر کرد.»

این درحالی است که حمیدرضا سیاسی در مصاحبه‌ای که در بازداشت با خبرگزاری فارس انجام داد، علت بازداشت خود را پرونده‌های قبلی باشگاه پرسپولیس دانست و گفت: «من به دلیل پرونده‌های قبلی از جمله شکایت والیبالیست‌ها، کشتی‌گیران و اسپانسر بازداشت شده ام.»

جمشیدی اعلام کرده که این فقط یک ‌«سؤتفاهم» است. مقامات قضایی تا کنون به علت این بازداشت اشاره‌ای نکرده‌اند.

حمیدرضا سیاسی دو هفته پیش به این سمت انتخاب شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    ایشان بهتر بود بهمان بساز و بفروشی اش میپرداخت و عامل کودتای حکومتی در پرسپولیس نمیشد.