ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بحران‌های انسانی: سازمان ملل به ۱۶/۴ میلیارد دلار نیاز دارد

نهادهای بشردوستانه سازمان ملل می‌خواهند به ۵۷/۷ میلیون نفر در کشورهای مختلف جهان در سال ۲۰۱۵ کمک کنند. رقمی بی‌سابقه که به ۱۶/۴ میلیارد دلار نیاز دارد.

نهادهای بشردوستانه سازمان ملل متحد در ژنو فراخوانی منتشر کردند که بر اساس آن، این نهادها برای کمک به ۵۷/۷ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵ به ۱۶/۴ میلیارد دلار (۱۳/۶ میلیون یورو) نیاز خواهند داشت.

والری آموس و آنتونیو گوترز

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، والری آموس، دستیار دبیرکل سازمان ملل برای کمک‌های بشردوستانه و هماهنگ‌کننده کمک‌های اضطراری روز دوشنبه ۸ دسامبر / ۱۷ آذر در ژنو گفت: «افزایش روزافزون نیازها فراتر از ظرفیت پاسخگویی ماست.»

والری آموس در همین حال افزود که فراخوان فوری هفته گذشته توسط برنامه جهانی غذا (WFP) برای جلوگیری از تعلیق کمک‌های غذایی به پناهندگان سوری برای ماه دسامبر پوشش داده شد. درخواست کمک ۶۴ میلیون دلاری شده بود که ۸۰ میلیون دلار جمع‌آوری شد.

آنتونیو گوترز، کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان نیز گفت: «نیازها به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده‌اند و بدون حمایت بیشتر، در برابر شرایط بحران انسانی که به‌وجود می‌آیند، به‌سادگی امکان‌پذیر نیست تا منطقه به منطقه و درگیری به درگیری با آن‌ها مقابله کرد.»

بحران سوریه که از سال ۲۰۱۱ تاکنون ادامه دارد نیمی از این نیاز‌های مالی را به خود اختصاص خواهد داد که بخشی از آن میان ۱۲/۲ میلیون نفر در داخل این کشور و بخشی میان شش میلیون پناهنده سوری که ۳/۲ میلیون نفر آن‌ها در کشورهای همسایه به‌سر‌می‌برند، تقسیم خواهد شد.

دومین اولویت این کمک با ۱/۸ میلیارد دلار برای جنوب سودان در نظر گرفته شده است.

مناطق بحرانی مهم دیگر جمهوری آفریقای مرکزی، افغانستان، جمهوری دموکراتیک کنگو، میانمار (برمه)، سرزمین‌های اشغالی فلسطینی، سومالی، سودان، اوکراین و یمن هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.