ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک میلیون آواره سوری در خطر سرمازدگی

وزیر همکاری‌های اقتصادی و توسعه آلمان از اتحادیه اروپا خواست برای کمک‌رسانی به آوارگان سوری یک بودجه میلیاردی در نظر بگیرد. احتمال می‌رود هزاران آواره سوری در سرمای استخوانسوز بمیرند.

وزیران توسعه و همکاری‌های اقتصادی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، در بروکسل پایتخت بلژیک نشستی برگزار کردند. در حاشیه این نشست گرد مولر، وزیر همکاری‌های اقتصادی و توسعه آلمان هشدار داد که ممکن است در سرمای استخوانسوز زمستان هزاران آواره سوری جانشان را از دست بدهند.

یک میلیون آواره سوری در خطر سرمازدگی

به گزارش خبرگزاری فرانسه وزیر همکاری‌های اقتصادی و توسعه آلمان درباره وضعیت اردوگاه‌های آوارگان سوری گفت: «برف می‌بارد، باران می‌بارد و انسان‌ها می‌میرند. بیش از این نمی‌توان دست روی دست گذاشت.»

بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار آواره سوری در اردوگاه‌های آوارگان در اردن، ترکیه، لبنان و مصر و همچنین عراق به‌سر می‌برند. بر اساس گزارش آژانس پناهندگان سازمان ملل، از این عده بیش از یک میلیون نفر از امکانات کافی برای از سر گذراندن فصل زمستان برخوردار نیستند و به همین جهت در خطر سرمازدگی قرار دارند. پیش‌بینی می‌شود که در کشورهای میزبان امسال زمستان برف ببارد و درجه هوا به ۱۶ درجه زیر صفر برسد.

گرد مولر، وزیر همکاری‌های اقتصادی و توسعه آلمان از اتحادیه اروپا خواست برای کمک‌رسانی عاجل به آوارگان سوری یک بودجه میلیاردی در نظر بگیرد. او پیش‌بینی کرد که در غیر اینصورت هزاران آواره سوری جانشان را در اثر سرمازدگی و گرسنگی از دست بدهند.

برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد دوشنبه، اول دسامبر اعلام کرده بود که به دلیل کمبود مالی نمی‌تواند به آوارگان سوری غذا برساند. سپس عده‌ای از اشخاص نیکوکار و نهادهای مدنی و برخی دولت‌ها مبلغی را در اختیار برنامه جهانی سازمان ملل قرار دادند. آوارگان با در دست داشتن کوپن غذای سازمان ملل اکنون می‌توانند برای مدتی محدود از فروشگاه‌ها غذای مورد نیازشان را تهیه کنند.

آوارگان سوری با چند تصویر:

وزیر همکاری‌های اقتصادی و توسعه آلمان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواست نسبت به آوارگان سوری احساس وظیفه کنند. به گفته او چهار کشور اروپایی ۹۰ درصد کمک‌های انسان‌دوستانه به آورگان سوری را تأمین می‌کنند. او خواهان مشارکت بیشتر دیگر کشورهای اروپایی در کمک‌رسانی به آوارگان سوری شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت روزنامه بین المللی- شماره 78

    […] تحقیقات پلیس بعد از آتش گرفتن سه اقامت‌گاه پناهجویان یک میلیون آواره سوری در خطر سرمازدگی ۷۰ پناهجوی اتیوپیایی در سواحل یمن غرق شدند درخواست […]

  • فرامرز

    لعنت بر بشار اسد و حامیانش