ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگيری مسلحانه در استان اصفهان به کشته‌شدن سه پليس و دو شهروند انجاميد

بر اثر درگيری نيروهای پليس با افراد مسلح در شهرستان گلپايگان اصفهان، يک مقام ارشد پليس، دو مأمور و دو شهروند کشته شدند. نیروی انتظامی در این باره سکوت کرده است.

يک مقام ارشد پليس و دو مأمور نيروی انتظامی در شهرستان گلپايگان استان اصفهان، بر اثر درگيری با افراد مسلح کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ايرنا، اين درگيری شامگاه شنبه ششم دی رخ داده که بر اثر آن محمد هاشمی، جانشين فرمانده انتظامی شهرستان گلپايگان نيز کشته شده است.

علاوه بر کشته شدن سه پليس، شمار ديگری از مأموران نيز زخمی شده‌اند. حال دو تن از مجروحان وخيم گزارش شده است.

به گفته يکی از مسئولان فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جريان درگيری سارقان مسلح با نيروی انتظامی، همچنين دو شهروند نيز جان خود را از دست داده‌اند.

اين مقام پليس که نخواست نامش فاش شود گفت: «مأموران انتظامی تلاش گسترده‌ای را برای دستگيری سارقان مسلح آغاز کرده‌اند.»

ايرنا می‌گويد مسئولان نيروی انتظامی تاکنون در اين زمينه اظهارنظر نکرده و به پرسش‌های اين خبرگزاری پاسخ نداده‌اند.

در همين حال گزارش شده که جلسه فوق‌العاده شورای تأمين شهرستان گلپايگان برای بررسی اين رويداد تشکيل شده است.

ظاهراً درگيری میان نيروهای پليس با «سارقان مسلح» رخ داده است.

بر پايه گزارش‌های تأييد نشده، «سارقان پس از سرقت از يکی از بانک‌های شهر اليگودرز در استان لرستان به سمت خمين و گلپايگان متواری و در نهايت در حوالی روستای سعيدآباد شهرستان گلپايگان با نيروی انتظامی اين منطقه درگير شدند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    اوایل میگفتند ( مستضعفین ) بعد کم کم این اصطلاح تبدیل شد به ( اقشار آسیب پذیر ) چون در نظام ننگین اسلامی نباید مستضعفی وجود داشته باشد . دزدان تیلیاردی و در راس آنها ولی امر دزدان جهان ( خامنه ای ) راست راست میگردند و آنوقت آفتابه دزدان را مجازات و اعدام میکنند . این است معنای عدالت در حکومت ننگین اسلامی .

  • راه رهائی

    سارقین مسلح ...چرا سارقین مسلح در حکومت اسلامی مگر میشود فقیر باشد که احتیاج به سرقت اون هم از نوع مسلحانه اش داشته باشد....اگر اینجوری باشه که دیگر اون حکومت اسلامی نیست چون مردم درش در فقر زندگی میکنند یا اینکه دزدیهای بدون سرو صدای رهبران وبلند پایگان این دولت اسلامی مردم را نیز حریص کرده تا حقوق معوقه خویش را از بانکهای آنان بزور وصول کنند.یا اینکه این حکومت چنان بی پایه است که مردم دیگر نمی خواهند این حکومت برشان حکومت کنند واین اولین چراغ سبز مقاومت مسلحانه مردمی بر علیه این حکومت پوشالی اسلامی است

  • farid

      مردم گرسنه وبیکارند ..... و نهادهای حوزوی و شبه حوزوی، جمعاً ۱,۴۳۲.۶ میلیارد تومان از بودجه را به خود اختصاص داده‌اند!! پول نفت کجا میرود؟ بودجه ۱۰ هزار ميليارد تومانی ! جمهوری اسلامی برای "کشورهای هدف" (شامل سوريه و لبنان) که صرف مداخله جويی نظامی و دادن رانت به همپيمانان نظام در اين کشورها می شود!  به گزارش ایرنا «حبیب اله آصفی» فرماندار ویژه دزفول نسبت به گسترش دامنه اعتیاد در جامعه به دلیل مواد مخدر ارزان هشدار داد و گفت:متاسفانه قیمت مواد مخدر از سبزی خوردن نیز ارزان تر شده است. افراد سودجو ، هزینه ترانزیت مواد مخدر را تامین کرده تا جوانان به راحتی به مواد مخدر ارزان دست یابند!!