ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله گسترده آمریکا و هم‌پیمانانش به مواضع داعش در سوریه و عراق

ائتلاف ضد داعش ظرف يک شبانه روز، ‌۲۹ بار مواضع داعش از الرقه تا موصل را بمباران کرده است.

ایالات متحده و هم پیمانانش چهارشنبه ۳۱ دسامبر، ۲۹ بار به مواضع دولت اسلامی در عراق و سوریه حمله هوایی کردند. این خبر را امروز نیروی اجرایی عملیات مشترک ائتلاف ضد داعش اعلام کرد.

جنگنده‌های آمریکایی از باند پرواز ناو هواپیمابر جورج دبلیو بوش، برای حمله به مواضع «دولت اسلامی» شروع به پرواز می‌کنند

به گزارش خبرگزاری رویترز، هفده حمله از حملات ائتلاف ضد دولت اسلامی به رهبری آمریکا در شهرهای رقه، دیرالزور و کوبانی در سوریه روی داده است.

بر اثر این حملات، تعدادی از ساختمان‌های دولت اسلامی، مواضع جنگی و واحدهای عملیاتی آن‌ها مورد اصابت قرار گرفت.

نیروهای ائتلاف درعراق نیز دوازده حمله‌ دیگر در نزدیکی شهرهای موصل، فلوجه و سنجار را طرح‌ریزی کردند که ساختمان‌ها و مواضع دولت اسلامی را مورد هدف قراردادند.

بنابر گزارش‌ها، تا کنون عملیات نیروهای ائتلاف در عراق توانسته است از تأسیس خلافت اسلامی در بخش‌هایی از عراق و سوریه جلوگیری کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    وبلاگ ناظران رادیو بین المللی فرانسه، به تازگی ویدئویی منتشر شده که نشان دهنده خشونت به کار رفته توسط گروه های شبه نظامی شیعه  وابسته بحکومت اسلامی ایران در نبرد علیه داعش در عراق است. در این ویدئوی بسیار خشن، یک خودروی متعلق به گروه های شبه نظامی شیعه دیده میشود که سر دو شبه نظامی داعش را بریده اند، بدن یکی را در درون میله ای روی کاپوت ماشین فرو کرده اند و دیگری را با طناب به دنبال خودرو میکشند. لازم به ذکر است لحظه بریدن سر یکی از افراد در ویدئویی جداگانه همچنان در یوتیوب موجود است. زمان و مکان دقیق این اتفاق کاملا مشخص نیست اما به گفته ناظران ما در کردستان عراق، این اتفاق در منطقه ینگجه و در جریان عملیات آزادسازی شهر آمرلی و منطقه طوزخورماتو رخ داده است. عملیاتی مشترک بین پیشمرگه های کرد، نیروهای شبه نظامی شیعه از جمله سپاه بدر و گروه سرایا خراسانی و همچنین حمایت هوایی ائتلاف تحت رهبری ایالات متحده امریکا. در ویدئو خودرویی با علامتی متعلق به گروه های شبه نظامی شیعه از جمله سپاه بدر و سرایا خراسانی در حال حمل پرچم سپاه بدر به رنگ زرد و پرچم سبز سرایا خراسانی و حمل اجساد بی سر دو عضو داعش، دیده میشود https://www.youtube.com/watch?v=-izB3nu6Xls