ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنازه ۱۰۰ کودک و دختر جوان در رود گنگ

جنازه دختران باکره را به آب می‌سپرند با این امید که دوباره باکره به دنیا بیایند. بسیاری از خانواده‌ها از عهده هزینه سوزاندن جنازه کودکانشان برنمی‌آیند.

در یکی از شاخه‌های منشعب از رود گنگ در هند جنازه بیش از ۱۰۰ کودک و دختر جوان پیدا شده است. این جنازه‌ها در شاخه‌ای از رود گنگ که از روستای «پری‌یار» در ایالت «اوتار پرادش» جاری‌ست، یافت شده است.

یک کاهن هندی. در این محل جنازه کودکان و دختران جوان را یافتند

خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس گزارش داده‌اند که مقامات محلی احتمال وقوع یک جنایت را رد کرده‌اند. خانواده‌های فقیر که نمی‌توانستند هزینه سوزاندن جنازه کودکان مرده‌شان را تأمین کنند، جنازه آن‌ها را مخفیانه به رود گنگ انداخته‌اند.

سوزاندن جنازه در هند ۴۰ دلار هزینه دارد. بسیاری از اهالی ایالت «اوتار پرادش» که ۱۹۰ میلیون نفر جمعیت دارد، درآمد ماهانه‌شان کمتر از ۴۰ دلار است.

کانپور، بزرگ‌ترین شهر ایالت «اوتار پرادش» یکی از مراکز مالی و صنعتی هند است.

مقامات محلی به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند بر اساسی آیینی کهن، جنازه دختران باکره در این ایالت نمی‌بایست سوزانده شود. برخی از هندوها گمان می‌کنند اگر جنازه دختران باکره را نسوزانند این مردگان در زندگی بعدی در خانواده آن‌ها دوباره متولد می‌شوند. به همین جهت جنازه دختران باکره را به آب می‌سپرند. تدفین در آب از نظر قانونی در هند منع شده است.

به گفته مقامات محلی جنازه‌های یافت‌شده تجزیه شده‌اند و قابل شناسایی نیستند. یکی از مأموران پلیس به خبرگزاری فرانسه گفته است: «به نظر می‌رسد جنازه‌ها مدت زیادی در آب بوده‌اند.»

قرار است با آزمایش «دی. ان. ای» هویت جنازه‌ها شناسایی شود.

جنازه کودکان و دختران جوان را اهالی روستای «پری‌یار» یافته‌اند. این جنازه‌های متورم روی آب شناور بودند. به گزارش آسوشیتدپرس سگ‌ها و لاشخوران برخی از اعضای جنازه‌ها را خورده‌اند.

رود «گنگ» معروف‌ترین رود هندوستان است. این رود از مرکز رشته کوه‌های هیمالایا سرچشمه می‌گیرد و تا دهانه‌اش که در خلیج بنگال واقع شده، مسیری به طول ۲۵۰۶ کیلومتر را طی می‌کند.

هندو‌ها از گذشته‌های دور رود گنگ را مقدس می‌‌پندارند. آن‌ها به سواحل رود گنگ می‌آیند که روحشان را در آب این رود از آلودگی‌ها پاک کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رهگذر

    خودمونیما ، دین اینام گند و کثافتکاری زیاد داره کی انسان باید در فضای پاک و سالم بدون مذهب نفس بکشه؟!

  • دلیجه!

    اندرین بارگاه پرکرکس, وندرین بارگیر پرمردار! زندگان را چو مردگان بینی,مردگان را چو زندگان پندار ! .... باری اینست وصف الحال غمبار بشریت معاصر!!!