ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پرتاب دو جوان از بلندی به اتهام همجنسگرایی

گروه دولت اسلامی (داعش) تصاویری از مجازات دو جوان متهم به هم‌جنسگرایی منتشر کرده است. این دو جوان از بالای یک عمارت چند طبقه به پایین پرتاب می‌شوند.

گروه دولت اسلامی (داعش) به تازگی تصاویری از مجازات دو جوان متهم به همجنسگرایی منتشر کرده است. این دو جوان در حالی که چشم‌بند به چشمانشان بسته‌اند، از بالای یک عمارت چند طبقه به پایین پرتاب می‌شوند.

از بالای این عمارت، احتمالاً در موصل دو جوان متهم به همجنسگرایی را به پایین پرتاب کردند

احتمال می‌رود که مجازات پرتاب از بلندی در شهر موصل در شمال عراق اتفاق افتاده باشد. در چندین تصویر دیگر دو جوان متهم به همجنسگرایی را می‌بینیم که از بالای عمارت سقوط می‌کنند و سرانجام در تصویر دیگری آن‌ها را می‌بینیم که پیکرشان در برخورد با زمین  متلاشی شده است.  این تصاویر غیر قابل انتشارند.

در گزارش‌هایی که دراین‌ باره در خبرگزاری‌های جهان منتشر شده، گفته شده که دادگاه شرع در موصل این دو جوان را به اتهام «لواط» به «پرتاب از بلندی» محکوم کرده است.

در ایران، در ارسنجان چهار جوان که به لواط و تجاوز جنسی متهم شده بودند، از بالای بلندی پرتاب شدند. دیوان عالی کشور در آن زمان این حکم را تأیید کرده بود.

گفته می‌شود که مجازات «پرتاب از بلندی» از دوران تمدن باستانی آشوری‌ها در بین‌النهرین وجود داشته. فرد‌ محکوم به مرگ را ‏معمولاً در یک گونی سربسته قرار می‌دادند و از ارتفاع به پایین یا به رودخانه پرتاب می‌کردند. ‏

در دی ماه ۱۳۸۶ قضات شعبه دوم دادگاه ‏کیفری استان فارس دو مرد به نام‌های «طیب» و «یزدان» را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام به شیوه پرتاب ‏از بلندی محکوم کردند.

این نخستین بار است که گروه دولت اسلامی (داعش) تصاویری از اعدام متهمان به همجنسگرایی به شیوه «پرتاب از بلندی» را منتشر می‌کند.

مجازات «لواط» به افسانه سَدوم و گُمورا در تورات و قرآن نظر دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت روزنامه بین المللی- شماره 83

    […] مردم توسط بوکوحرام نیجریه راه خونین بوکو حرام عراق پرتاب دو جوان از بلندی به اتهام همجنسگرایی سوریه داعش در سوریه ‘۱۵ نفر را در ملاء عام اعدام […]

  • nader

    با حکومت اسلامی ایران  و عربستان رقابت میکنند.......