ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شماری از مسئولان ورزش ايران بازداشت شدند

وزارت ورزش و جوانان ايران می‌گويد شماری از افراد که در حوزه ورزش مسئوليت داشته‌اند با هدف «مبارزه با فساد» بازداشت شده‌اند.

شماری از مسئولان ورزش ایران به اتهام آنچه «تخلف و فساد» ناميده شده، بازداشت شدند.

وزارت ورزش و جوانان می‌گويد دستگيری و بازداشت اين افراد متخلف هفته گذشته انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا)، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده که «در جهت مبارزه با فساد و سالم‌سازی محيط ورزش، تعدادی از متخلفان اين حوزه بازداشت شدند.»

به‌گفته اين وزارتخانه «دستگيری و بازداشت اين افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسئوليت نيز بودند، هفته گذشته و پس از طی مراحل قانونی انجام شده است.»

وزارت ورزش و جوانان می‌گويد بازداشت اين افراد با هدف «تحقق منويات» رهبر جمهوری اسلامی و اجرای سياست‌های دولت برای «سالم‌سازی و مبارزه با فساد و ارتقای سلامت اداری کشور» و با پيگيری محمود گودرزی، وزير ورزش و جوانان انجام شده است.

نام و تعداد بازداشت‌شدگان و اتهام دقيق آن‌ها هنوز اعلام نشده است. وزارت ورزش و جوانان وعده داده که جزئيات بيشتر را در ساعات آينده اعلام می‌کند.

وزير ورزش و جوانان ايران حدود يک ماه پيش از وجود «فساد و عدم شفافيت مالی» در ورزش اين کشور خبر داده بود.

به‌گفته گودرزی «زمانی که پول يک جا جمع شود يک‌ سری افراد در آن‌جا جمع می‌شوند که اهداف ناثواب دارند. اين افراد که در محل جمع شدن پول حاضر می‌شوند افرادی‌اند که می‌خواهند يک‌شبه به پول برسند و در اين محيط پيدا می‌شوند. جمع شدن اين آدم‌ها فساد، زد و بند، تبانی و رشوه را در پی خواهد داشت.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    مدیر کودتایی پرسپولیس هم جزو اینها بوده؟!