ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اولین ازدواج همجنسگرایان پشت میله‌های زندان

دو مرد قاتل قرار است باهم ازدواج کنند و سازمان زندان‌های بریتانیا درخواست آن‌ها را پذیرفته اما تأکید کرده است که این ازدواج به خرج خود آن‌ها خواهد بود.

دو مرد قاتل که در زندانی در انگلستان به جرم قتل‌های همجنسگراستیز زندانی‌اند، اعلام کرده‌اند که پشت میله‌های زندان باهم ازدواج خواهند کرد.

میخائیل ایوان گالاتینوف (راست) قرار است با مارک گودوین (چپ) ازدواج کند

این دو مرد اولین زوج همجنسگرا در انگلستان هستند که به‌واسطه قانون جدید ازدواج که ماه مارس سال ۲۰۱۴ تصویب شد، ازدواج می‌کنند.

میخائیل ایوان گالاتینوف، ۴۰ ساله، قرار است که با مارک گودوین، ۳۱ ساله، ازدواج کند و سازمان زندان‌ها درخواست آن‌ها را پذیرفته اما تأکید کرده است که این ازدواج به خرج خود آن‌ها خواهد بود نمی‌تواند برای مالیات‌دهندگان خرجی بردارد.

گالاتینوف در سال ۱۹۹۷ به دلیل اینکه مشکوک به رابطه جنسی داشتن با جوانان زیر ۱۸ سال بود، تحت نظر پلیس بود. او در همان سال، با آدریان کامینسکی، ۲۸ ساله در فضای اینترنت دوست می‌شود و رابطه برقرار می‌کند. گالاتینوف در حالی که همچنان تحت نظر پلیس بوده، معشوق هم‌جنسش را در یک نزاع عاشقانه می‌کشد و برای قتل دستگیر و محکوم می‌شود.

گالاتینوف که اهل شهری در اطراف منچستر است، سال آینده واجد آزادی مشروط خواهد بود و می‌تواند برای آزادی اقدام کند.

مارک گودوین اما ممکن است ۱۰ سال بیشتر از همسرش در زندان بماند. گودوین در سال ۲۰۰۷ پس از قتل مالکوم بنفولد، مرد همجنسگرای ۵۷ ساله، محکوم به زندان شد.

هردو مرد با اینکه خود همجنسگرا هستند و اکنون نسبت به گرایش جنسی‌شان اطمینان دارند، زمانی از کسانی بودند که جرائم همجنسگراستیز آن‌ها را راهی زندان کرده است.

گودوین رهبر یک باند قلدرهای ضد همجنسگراها در خیابان‌های شهر بلکپول بوده است. آن‌ها در فضای شهری به دنبال همجنسگرایان می‌گشتند و با حمله به آن‌ها خیابان‌های شهرشان را از همجنسگرایی «پاک» می‌کردند. گالاتینوف هم خشونت‌های جنسی به نوجوانان و مردان همجنسگرای دیگر را در پرونده‌اش دارد.

گودوین از گذشته خود پشیمان است و اکنون نسبت به احساسات همجنسگرایانه‌اش یقین دارد. او می‌گوید: «آرزویم این است که کاش هنوز مجازات اعدام وجود داشت تا من را به مرگ محکوم می‌کردند.»

همجنسگراهراسی درونی احساسی است که بسیاری از دگرباشان جنسی در مورد آن صحبت کرده‌اند. در این نوع همجنسگراهراسی فرد با اینکه احساس می‌کند که به همجنس احساس عاطفی و جنسی دارد، نسبت به خود و هرکسی دیگری که چنین احساساتی دارد حس ترس و یا گاهی نفرت را تجربه می‌کند.

همجنسگراهراسی درونی گاهی با شرم آشکار و نهان، انکار، آسیب به خود و یا آسیب به دیگرانی که همجنسگرا هستند همراه می‌شود.

کلیشه‌های منفی و اطلاعات غلط در جوامع، هراس عمومی نسبت به دگرباشان جنسی ایجاد می‌کنند همین احساسات را در درون خود فرد همجنسگرا نیز پرورش می‌دهند. به همین دلیل است که جرائم نفرت و خشونت به همجنسگرایان گاهی توسط افرادی که خود احساسات عاطفی و جنسی نسبت به همجنس دارند، رخ می‌دهند.

یک سخنگوی وزارت دادگستری بریتانیا در مورد حق زندانیان برای ازدواج توضیح داده است که بر اساس قانون ازدواج ۱۹۸۳ در بریتانیا، افراد زندانی حق ازدواج دارند. حال که قانون ازدواج در بریتانیا تغییر کرده است این حق شامل حال کسانی که مایلند با همجنس خود ازدواج کنند نیز می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.