ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت سه نفر به اتهام تلاش برای ترور اوباما

پلیس فدرال آمریکا سه مرد جوان را در نیویورک و فلوریدا بازداشت کرده است. آن‌ها با داعش در ارتباط قرار داشتند و می‌خواستند به جان رییس جمهور آمریکا سوءقصد کنند.

پلیس فدرال آمریکا پس از چند ماه تحقیق و تفحص سه نفر را به اتهام همکاری با داعش دستگیر کرده است. این اشخاص ظاهراً به داعش پیشنهاد داده بودند باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا را ترور کنند.

پلیس فدرال آمریکا سه مرد را به اتهام تلاش برای سوءقصد به جان باراک اوباما بازداشت کرد

پلیس فدرال آمریکا به رسانه‌ها خبر داده است که سه مرد را در نیویورک و فلوریدا دستگیر کرده است. آن‌ها قصد داشتند به داعش در شمال سوریه بپیوندند. به گزارش «اف بی آی» آن‌ها ظاهراً قصد داشتند به نام داعش به جان باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا سوءقصد کنند.

پلیس فدرال آمریکا می‌گوید این مردان مسلح بودند و در نظر داشتند در نیویورک بمب‌گذاری کنند.

یکی از بازداشت‌شدگان ۱۹ سال دارد، دیگری ۲۴ ساله است و آخری ۳۰ ساله. آن‌ها که قزاقستان و ازبکستان به آمریکا مهاجرت کرده‌اند، در نیویورک در محله بروکلین زندگی می‌کردند.

مأموران اف بی آی می‌گویند دو نفر از آن‌ها قصد داشتند از راه ترکیه به سوریه سفر کنند و به داعش بپیوندند. شخص سوم که از دو نفر دیگر مسن‌تر است، رهبری این گروه سه نفره را به عهده داشته و با داعش مستقیماً در ارتباط بوده است.

متهم ۱۹ ساله را پلیس فدرال صبح دوشنبه، ۲۳ فوریه در فرودگاه «کندی» نیویورک بازداشت کرده. به گفته پلیس فدرال آمریکا، عضو ۲۴ ساله این گروه هم بلیط پرواز به ترکیه را تهیه کرده بوده است.

ویلیام بریتونف، رییس پلیس نیویورک می‌گوید: «داعش از شبکه‌های اجتماعی برای عضوگیری در کشورهای غربی استفاده می‌کند و تلاش می‌کند این اشخاص را به انجام دادن عملیات تروریستی در غرب وادارد.»

به گفته رییس پلیس نیویورک جهادی‌هایی که در کشورهای غربی با داعش در ارتباط قرار دارند، امروزه مهم‌ترین خطر امنیتی در غرب به شمار می‌آیند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.