ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس حزب ندای ایرانیان نامساعد بودن حال خامنه‌ای را تکذیب کرد

در پی انتشار خبر نامساعد بودن حال آیت‌الله علی خامنه‌ای در برخی رسانه‌های خارجی، صادق خرازی، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان این خبر را «جنگ روانی» دانست.

یک روز پس از آن‌که خبر نامساعد بودن حال آیت‌الله علی خامنه‌ای در برخی رسانه‌های خارجی منتشر شد، صادق خرازی، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان این خبر را تکذیب کرد و آن را «جنگ روانی» دانست.

محمدصادق خرازی در پيامی که در سایت «ندای ایرانیان» منتشر شده گفته است این خبر در حالی منتشر شده که  «ايران در سراسر منطقه دست بالا را پيدا کرده» و «گفتمان متعلق به انديشه تنش‌زدايی و اعتمادسازی به نتيجه رسيده است».

خواهر صادق خرازی عروس رهبر جمهوری اسلامی ایران است.

به‌گفته وی شبکه‌های خبری - تحليلی غرب با انتشار این خبر به «شانتاژ خبری و جنگ روانی» دست زده‌اند.

روزنامه فيگارو، چاپ فرانسه در شماره روز شنبه ۲۸ فوريه خود به نقل از «منبع اطلاعاتی غرب» نوشت علی خامنه‌ای دچار سرطان پروستات پيشرفته است و بيماری در تمام بدن او گسترش یافته است.

فیگارو افزوده بود که پزشکان گفته‌اند رهبر جمهوری اسلامی حداکثر تا دو سال زنده خواهد بود.

صادق خرازی در پیام خود نوشته است خبر نامساعد بودن حال خامنه‌ای با «نيت خالی کردن دل مذاکره‌کنندگان [هسته‌ای] و مردم و دولت» صورت می‌گیرد و قصد ناشران آن تحت شعاع قرار دادن «موفقيت‌های ايران» در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و يمن است.

فیگارو نوشته بود گروه اندکی، از جمله مجتبی خامنه‌ای، پسر رهبر جمهوری اسلامی و محمد گلپايگانی، رئيس دفتر او از شدت بیماری آیت‌الله خامنه‌ای اطلاع دارند اما با این حال به نظر می‌رسد که اطلاعات در این‌باره به خارج از دایره نزديکانش درز کرده است.

خبرگزاری اينترفاکس روسیه نیز از بستری شدن فوری علی خامنه‌ای در يکی از بيمارستان‌های تهران نوشت و افزود پزشکان حال او را وخيم ارزيابی می‌کنند.

رهبر جمهوری اسلامی ایران از ۱۷ تا ۲۴ شهریورماه به دلیل عمل جراحی پروستات در بیمارستان بستری شده بود. منابع خبری ایران پس از مرخص شدن وی از بیمارستان از «کسب سلامتی کامل» او خبر داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    آقای رضا: مگر سرکار علم غیب دارید که پیشگویی میفرمائید؟ و یادتان رفت که همین به اصطلاح رهبری در طی ۸ سال جنگ با عراق چه بر سر آنها و بر سر ملت غیور!؟! ایران آورد؟ و باز از یادتان رفت ملاقاتهای چلبی و دیگر خائنین عراقی را با محمد خاتمی  و رهبری و غیره را در قبل از اشغال عراق را؟ و پهن کردن فرش قرمز برای اشغالگران در عراق و نوچه های به اصطلاح عراقی آنها را توسط رهبری را؟ و و و و و و ووهای خبیث دیگر را؟ اما علم غیب داشتن و فراموشکاری تنها مختص سرکار نیست که اکثر مردم ما یا به آنها دچارند و یا تظاهر به ابتلا مینمایند!

  • Majid

    در کشوری که اکثریت خیال میکنند زنده اند و تفاوت زنده و مُرده را نمیدانند چه اهمیتی دارد که رهبرشان زنده باشد و یا مُرده؟ 

  • رضا

    ***اگر رهبری نبود اگر انقلاب نبود الان شرایطی مثل عراق داشتیم ....انشالله و انقلاب پا برجا و تن رهبری سالم و سلامت باشد

  • hamid

    فرهنگ نظام استبدادی ولایت مطلقه آخوند زورپرستی است خصوصا ترویج دروغ! بنابرین وقتی‌ این مسول این نظام میگوید علی‌ خامنه‌ای حالش خوب است! میتوان راحت فکر کرد دروغ می‌گوید! چون راست گویی را این ظالمان نمیشناسند! شاد باشید. حمید

  • mehran ariyana

    مرگ خامنه ای مرگ ولایت فقیه است.... این یه طرز فکری عقب مانده و مخرب أست... که میبایست حذف بشود.

  • افشین

    نع .! صادق خرازی میخواد خودش رو عزیز حکومت نشون بده و رو فامیلی سببیش با رهبر مانوور کنه که در جهت راه‌اندازی حزبش چوب لاچرخش نکنن ...الکی مثلا خیلی دل‌نگروونه !!!

  • بهنام

    امید است به زودی به درک واصل شده و به خمینی ملعون در جهنم بپیوندند .

  • محمد

    جنگ روانی خبر آقای خرازی بود، اونم با اعصاب ایرانی ها. عده زیادی داشتن فکر می کردن خدا عیدی شون رو داده و این پری بلنده رو به دوزخ موعودش دعوت کرده. البته اگر این واقعه غیرقابل اجتناب در عید رخ می داد خیلی به نفع سیستم می بود. اولا صدا و سیما می تونست نداشتن برنامه ی به درد بخور رو بذار پای عزاداری. در ثانی چون ایرانی ها در این ایام حال شورش و آشوب ندارن و خبرگان می تونن دو هفته تمام با هم چونه بزنن و یه موجود دوست نداشتنی دیگه رو برای فتح منبر ولایت انتصاب کنن. و بالاخره "ان سار" حزب الله بهانه ای پیدا می کردن که تو خیابونا جولان بدن و با مزاحمت برای مردمی که بابت عید شاد هستن، قدری به امر آبیاری عقده های سرکوفت خورده خود بپردازن. با این استدلالهای قوی، سپاه رو دعوت می کنم همین الان یه بالشت بر داره و بذاره در دهن بزرگ اون مقام بزرگ و یکی دیگه از پروزه های مهندسی خودش رو کلید بزنه