ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون امنيتی وزير کشور: بيش از ۱۰ نفر از حمله‌کنندگان به مطهری شناسايی شدند

اداره کل اطلاعات استان فارس، حفاظت اطلاعات نيروی انتظامی و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران درباره حمله به مطهری تحقیق می‌کنند.

حسين ذوالفقاری، معاون امنيتی و انتظامی وزير کشور ايران که برای پيگيری حمله به علی مطهری به شيراز سفر کرده، خبر داده که هويت بيش از ۱۰ نفر از حمله‌کنندگان به مطهری شناسايی شده است.

حسين ذوالفقاری، معاون امنيتی وزير کشور می‌گوید گزارش هيأت بررسی حمله به علی مطهری، به‌زودی به رئيس شورای امنيت کشور ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ذوالفقاری گفته است که با شناسايی اين افراد از طريق عکس و فيلم، قرار شده تا اقدامات لازم زير نظر دادستان انجام شود. ظاهراً مقصود اين مقام امنيتی وزارت کشور از «اقدامات لازم»، دستور بازداشت مهاجمان است.

حسين‌علی اميری، سخنگوی وزارت کشور نيز روز گذشته گفته بود از حمله مهاجمان به علی مطهری در شيراز  فيلمی ۲۰ دقيقه‌ای وجود دارد که بر اساس آن حمله‌کنندگان قابل شناسايی هستند.

به گفته ذوالفقاری، اداره کل اطلاعات استان فارس، حفاظت اطلاعات نيروی انتظامی و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران مستندات و تحقيقات خود را در مورد حمله به مطهری زير نظر دادستان شيراز «ترکيب و تلفيق» خواهند کرد.

مطهری روز دوشنبه ۱۸ اسفند، برای سخنرانی به شيراز رفته بود که پس از ورود به فرودگاه با حمله موتورسوران روبه‌رو شد و با سنگ و گوجه مورد حمله قرار گرفت. او نزديک به سه ساعت نيز در يکی از کلانتری‌های شيراز در محاصره مهاجمان قرار داشت.

مخالفان حکومت می‌گويند اين موتورسواران به بسيج و سپاه فجر فارس وابسته بوده‌اند.

معاون امنيتی وزير کشور همچنين گفت: «مقرر شد در چارچوب قانون و مقررات هر کس به هر ميزانی قصور، تخلف و قانون‌شکنی داشته با هماهنگی دادستان با آن برخورد شود.»

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران پيشتر از وزيران اطلاعات و کشور خواسته بود تا مسئولان امنيتی که در ماجرای حمله به مطهری «قصور يا تقصير» داشته‌اند تحت تعقيب قرار گيرند.

به گفته حسين ذوالفقاری، گزارش هيأت بررسی حمله به علی مطهری، به‌زودی به رئيس شورای امنيت کشور ارائه می‌شود.

حمله خشونت‌بار مهاجمان به علی مطهری در شيراز با انتقادهای گسترده‌ای روبه‌رو شده و گروهی از مقامات حکومتی با ابراز نگرانی از گسترش چنين رفتارهايی در سطح کشور، خواهان برخورد با اين مهاجمان شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.