ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جست‌وجو برای یافتن اجساد قربانیان هواپیمای ایرباس ۳۲۰ ادامه دارد

یک هواپیمای مسافربری ایرباس از نوع «ای ۳۲۰» با ۱۵۰ سرنشین در جنوب فرانسه سقوط کرد. علت سقوط این هواپیما هنوز روشن نشده است.

جست‌وجو برای یافتن اجساد قربانیان سقوط هواپیمای ایرباس ۳۲۰A شرکت هواپیمایی «جرمن‌وینگز» آلمان از صبح روز چهارشنبه، ۵ فروردین /۲۵ مارس آغاز شده است.

هلی‌کوپترهای شناسایی در  هوای ابری و سرد در حال یافتن و انتقال اجساد سرنشینان این هواپیما در ارتفاعات کوهستانی آلپ در جنوب فرانسه هستند.

هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی «جرمن‌وینگز»، وابسته به شرکت آلمانی «لوفت‌هانزا»، سه‌شنبه، چهارم فروردین/ ۲۴ مارس، در حال پرواز از بارسلونا به دوسلدورف در جنوب فرانسه و بین شهرهای گرنوبل و نیس سقوط کرد.

این هواپیما در ارتفاع ۱۵۰۰ متری ارتفاعات آلپ سقوط کرد و گفته می‌شود که لاشه هواپیما در منطقه‌ای به مساحت دو کیلومتر مربع پخش شده‌ است.

وزارت امور خارجه آلمان برای پیگیری علت وقوع این سانحه، ستاد بحران تشکیل داد. این حادثه، بدترین سانحه هوایی در تاریخ پرواز‌های آلمان ارزیابی شده است.

۱۴۴ مسافر، دو خلبان و چهار خدمه پرواز در این هواپیما بوده‌اند. گفته می‌شود که ۶۷ نفر از مسافران آلمانی بوده‌اند. ۱۶ دانش‌آموز دبیرستانی هم که همراه دو آموزگار خود به سفر بارسلونا رفته بودند، در میان قربانیان هستند. دو نوزاد هم در این سانحه کشته شده‌اند.

فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه، در پیامی تلویزیونی اعلام کرد که همه سرنشینان این هواپیما کشته شده‌اند.

اولاند ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان گفت که هنوز دلیل سقوط این هواپیما روشن نیست.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز این سانحه را شوکی دانست که آلمان، فرانسه و اسپانیا را در اندوه عمیقی فرو برده است.

مانوئل والس، نخست‌وزیر فرانسه نیز گفت که در این سانحه ۱۵۰ نفر کشته شده‌اند.

هواپیمای مسافربری آلمانی ساعت ۱۰ و یک دقیقه صبح سه‌شنبه با ۳۵ دقیقه تأخیر پرواز خود را از بارسلونا آغاز کرد. این ایرباس "ای ۳۲۰" می‌بایستی ساعت ۱۱:۵۵ در دوسلدورف فرود می‌آمد.

این هواپیما ابتدا تا ارتفاع ۳۸ هزار پایی صعود کرده است. ارتباط با هواپیما در ارتفاع شش هزار و ۸۰۰ پایی مختل شده است.

این هواپیما از هواپیماهای قدیمی بوده که در ماه نوامبر سال ۱۹۹۰ تحویل داده شده است.

وزارت کشور فرانسه اعلام کرده که لاشه هواپیما را در کوه‌های جنوبی آلپ در منطقه بارسلونت کشف کرده است. با این حال هواپیما در محلی سقوط کرده که دسترسی به آن با خودرو ممکن نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.