ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انصار حزب‌الله: در عربستان یک حکومت شیعی بر سر کار می‌آید

انصار حزب‌الله در بیانیه‌ای با اشاره به جنگ یمن و حمله عربستان سعودی و هم‌پیمانانش با شیعیان حوثی در این کشور، اعلام کرده که به زودی انصارالله «سرزمین وحی» را فتح می‌کنند.

انصار حزب‌الله در بیانیه‌ای با اشاره به جنگ یمن و حمله عربستان سعودی و هم‌پیمانانش با شیعیان حوثی در این کشور، اعلام کرده که به زودی انصارالله مدینه و مکه را فتح می‌کنند و در «سرزمین وحی» یک حکومت شیعی بر سر کار می‌آید.

یکی از راهپیماهی‌های مکرر انصار حزب‌الله در مشهد

انصار حزب‌الله که در سال‌های دهه ۱۳۷۰ با اهتمام وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران به وجود آمد، در سال‌های گذشته با آتش زدن کتابفروشی‌هایی مانند مرغ آمین، جنجال تبلیغاتی علیه محمد خاتمی، رییس دولت اصلاحات در سال ۱۳۷۶، حمله به خوابگاه دانشجویان در ۱۸ تیر ۱۳۸۷ و همچنین استقبال از کشتار شارلی ابدو و به هم زدن کنسرت‌های موسیقی خبرساز بوده است.

این گروه که اکنون تحت حمایت احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، در استان خراسان و به ویژه در شهر مشهد فعالیت گسترده‌ای دارد، در بیانیه‌ای که به تازگی درباره جنگ عربستان و هم‌پیمانانش با شیعیان حوثی در یمن منتشر کرده، نوشته است: «حمله علنی عربستان به یمن سرآغازی خواهد بود بر سقوط حکومت سعودی.»

و در ادامه، پیوستن قریب‌الوقوع شیعیان عربستان به شیعیان یمن را پیش‌بینی کرده و نوشته است: «حملات عربستان به یمن حجتی خواهد بود به ورود انصارالله به خاک سعودی‌ها که پس از یک مشت شدن با شیعیان عربستان بر تاج و تخت سعودی فرود خواهد آمد، تا فتح مدینه و مکه توسط انصارالله زمانی باقی نمانده.»

و سپس پیش‌بینی کرده که به زودی با «فتح سرزمین وحی» یک حکومت شیعی در عربستان بر سر کار خواهد آمد.

حمید استاد، سرکرده انصار حزب‌الله در مشهد به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است که این گروه برای فعالیت نیازی به مجوز وزارت کشور ندارد.

او درباره چگونگی سازماندهی انصار حزب‌الله در گفت‌وگو با ایسنا گفته است: «تشکیلات حزب‌اللهی تقریباً در تمام شهر‌ها وجود دارد و به نحوی مستقل عمل می‌کنند ولی از لحاظ نوع عمل و کار، بین آن‌ها همبستگی وجود دارد. ما و تشکیلات حزب‌اللهی در اکثر شهر‌ها، آقای الله‌کرم را دبیرکل حزب‌الله می‌شناسیم.»

این گروه خود را به عنوان «یک جریان امر به معروف و نهی از منکر» معرفی می‌کند. پاییز گذشته به خواسته آیت‌الله مکارم شیرازی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طرح تشکیل وزارتخانه امر به معروف و نهی از منکر یا سازمانی به همین نام مطرح شد که با مخالفت وزارت کشور مواجه شد و سرانجام با ماجرای اسیدپاشی‌های زنجیره‌ای در اصفهان و در تهران و در برخی دیگر از شهرهای ایران معوق ماند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حسین

    این گروه وحشی غلط کرد با جد و ابادش.یه عده دزد و جانی واسه ما شدن پیشگو