ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نامه پدر حسین رونقى به دادستان تهران برای رسیدگی به وضعیت پزشکی فرزندش

احمد رونقی به انتقال پسرش به بیمارستان شهدای تجریش اعتراض کرده و نوشته که نگران است به دستور برخی مسئولان دارو یا آمپولی به حسین تزریق شود که جان او را به خطر بیندازد.

سید احمد رونقی ملکی در نامه ای به دادستان تهران از او خواسته است تا نسبت به رسیدگی فوری به وضعیت پزشکی فرزندش، حسین رونقی، اقدام کند.

حسین رونقی ملکی

حسین رونقی ملکی، زندانی سیاسی با حکم ۱۵ سال حبس تعزیری است که دوران حبس خود را در زندان اوین می گذراند. او تا به حال چندمین بار در اعتراض به وضعیت نامناسب جسمی و بیماری شدید کلیوی‌اش، دست به اعتصاب غذا زده است.

پدر حسین رونقی که طی سال های گذشته برای ایجاد تغییر در وضعیت او فعالیت مدنی و رسانه ای کرده است، حالا در نامه اى به دادستان تهران، از او  خواسته تا فورا به وضعیت پزشکى حاد فرزندش در زندان رسیدگی شود.

حسین رونقى که به دلیل رسیدگى نامناسب پزشکى در زندان، یک کلیه اش را از دست داده است، در حال حاضر نیز بدون دسترسى به دارو و درمان، در بند هفت زندان اوین نگهدارى مى شود.

خبرها و گزارش های رادیو زمانه درباره حسین رونقی ملکی را در اینجا بخوانید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.