ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری آمریکا شد

کلینتون در نظر دارد که کمپین خود را از آیووا و نیوهمپشایر آغاز کند، دو ایالتی که رأی‌های آن‌ها معمولاً سرنوشت انتخابات‌های ریاست جمهوری در آمریکا را می‌سازد.

هیلاری رودهام کلینتون وزیر سابق امور خارجه آمریکا در کابینه باراک اوباما، روز یکشنبه ۱۲ آوریل /۲۳ فروردین ماه اعلام کرد که کاندید انتخابات ریاست جمهوری شده است.

کلینتون در پایان پیامی ویدئویی که در یوتیوب و همچنین رسانه‌های آمریکایی پخش شد با لبخندی اعلام کرد که برای پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد، کاندید شده است.

در ویدئوی تبلیغاتی کلینتون، شرکت کنندگان به دو زبان انگلیسی (زبان رسمی ایالات متحده آمریکا) و زبان اسپانیایی (زبان دوم آمریکاییان) از آرزوها و برنامه‌هایشان برای سال آینده صحبت می‌کنند. کلینتون در پایان این ویدئوی دو دقیقه‌ای می‌گوید: «من هم برای کاری مشغول آماده شدن هستم، من کاندید ریاست جمهوری شده‌ام.»

پیام ویدئویی کلینتون را ببینید:

هیلاری کلینتون در سال ۲۰۰۷ نیز یکی از نامزدهای حزب دمکرات برای ریاست جمهوری بود اما در مقابل رقیب دیگرش بارک اوباما، رأی حزبی نیاورد و حذف شد. او کمپین انتخابات سال ۲۰۰۷ را هم با یک پیام ویدئویی آغاز کرد. در آن سال، فضای حزب دمکرات بین رأی‌دهندگانی که طرفدار حمایت از اولین زن رئیس‌جمهور آمریکا و اولین سیاه پوست رئیس جمهور آمریکا بودند، قطبی شد.

کلینتون در نظر دارد که کمپین انتخاباتی خود را از آیووا و نیوهمپشایر آغاز کند، دو ایالتی که رأی‌های آن‌ها معمولاً سرنوشت انتخابات‌های ریاست جمهوری در آمریکا را می‌سازد.

او گفته است که به دنبال برقراری ارتباط نزدیک با رأی‌دهندگان در همه جاست و حتی می‌خواهد به برخی از منازل شخصی هم سر بزند.

کلینتون شاید اولین زنی باشد که به مسند ریاست جمهوری در آمریکا نزدیک شد اما او تنها زنی نیست که خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاندید کرده است. در سال ۱۸۷۲، ویکتوریا وودهال از حزب «حقوق برابر» با شعار حق رأی برای همه، اصلاحات سیاسی، حقوق مدنی و رفاه اجتماعی کاندید شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمود

    با عرض خسته نباشید. لازم میذانم که یک نکته را یاد آور شوم و آن این است که در چند جای متن کلمه کاندید قید شده که نادرست می باشد. کلمه ی درست کاندیدا )candidat)است که یک کلمه فرانسوی به معنی نامزد شدن برای انجام یک کار است. ولی کاندید در زبان فرنسه به معنی ساده لوح و ابله می باشد و همچنین نام کتابی  ست از ولتر.  هر دو کلمه از  زبان فرانسه وارد فارسی شذه اند با تشکر