ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله ارتش اسرائیل به یک پایگاه حماس در غزه

این حمله در پی شلیک موشک از غزه به جنوب اسرائیل صورت گرفت و تلفاتی در بر نداشت.

تانک‌های اسرائیلی در ساعات نخست بامداد جمعه ۲۴ آوريل / ۴ ارديبهشت یک پایگاه گروه حماس در نوار غزه را هدف خود قرار دادند. این حمله در پی آن صورت گرفت که از غزه به سوی اسرائیل موشک شلیک شد.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در پاسخ به حمله موشکی از نوار غزه به جنوب اسرائیل (...) ارتش اسرائیل یک پایگاه تروریستی در شمال نوار غزه را مورد هدف قرار داد.»

این گزارش می‌افزاید در حمله تانک‌های اسرائیلی به پایگاه حماس کسی زخمی نشد.

یک سخنگوی ارتش اسرائیل نیز گفت ارتش این کشور اقدام تلافی‌جویانه انجام داده است.

منابع امنیتی حماس تأیید کردند که تانک‌های اسرائیلی به سوی پایگاه شاخه نظامی این جنبش اسلامی در شرق «بیت حانون» در شمال غزه شلیک کرده‌اند.

به‌گفته اشراف القدره، سخنگوی خدمات فوری و اضطراری غزه این حمله تنها خسارت‌های مالی در بر داشت.

شامگاه روز پنج‌شنبه ۲۳ آوريل / ۳ ارديبهشت جنوب اسرائیل هدف شلیک موشک از سوی غزه قرار گرفت. این نخستین حمله از این نوع از ماه دسامبر تاکنون بود. ارتش اسرائیل گفت در این حمله به کسی آسیبی نرسید.

نوار غزه در تابستان ۲۰۱۴ در مدت ۵۰ روز جنگ مورد حملات هوایی اسرائیل قرار گرفت. در این جنگ دو هزار و ۲۰۰ فلسطینی و ۷۳ اسرائیلی کشته شدند. بمباران‌های اسرائیل ۱۰۰ هزار خانه در غزه را ویران کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    ایران برای منحرف کردن افکارعمومی از نقش خود در ایجاد آشوب و کشتار مردم سوریه، عراق، یمن،. ...ترجیح میداد که تروریست های حزب اله را وارد نزاع کند ولی حزب اله سخت در گیر کشتار مردم سوریه، عراق و یمن برای ایران است و از این رو حماس را وارد میدان کرده است.

  • بهنام

    بار دیگر این گروهک تروریستی به دستور اربابان خود در تهران در پی لیجاد بحرانی دیگر برای مردم منطقه است . این ترقه پرانی ها بی ارتباط با مفتضح شدن ملایان حاکم در یمن نیست و میخواهند با بر پا کردن یک جنگ خانمانسوز دیگر در منطقه توجه افکار عمومی را از یمن به سمت دیگری جلب کنند .