ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد از حضور مقامات دولت روحانی در نشست انتخاباتی احمدی‌نژاد

کمتر از ۱۱ ماه تا آغاز رقابت‌های انتخاباتی مجلس در ايران زمان مانده است. اصول‌گرايان نشست‌های انتخاباتی خود را بدون هيچ مانعی برگزار می‌کنند اما اصلاح‌طلبان اين آزادی را ندارند.

حضور رجب ملايی، فرماندار ويژه بابل و معاون استاندار مازندران در نشست انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری پيشين بار ديگر باعث افزايش انتقادات عليه دولت شد.

سايت انتخاب، امروز يکشنبه ۱۳ ارديبهشت به نقل از يک منبع که نامش فاش نشده، گزارش داده که فرمانداری بابل برای فعاليت‌های انتخاباتی مخالفان دولت «فضای بسيار آزادی» فراهم کرده اما ساير احزاب و گروه‌های سياسی برای برگزاری مراسم با «محدوديت» روبرو هستند.

کمتر از يک سال مانده به انتخابات مجلس در ايران، احزاب و گروه‌های سياسی فعاليت‌های انتخاباتی زودهنگام خود را آغاز کرده‌اند اما به گفته فعالان سياسی، احزاب اصلاح‌طلب برای فعاليت‌های خود با موانع عمده‌ای روبرو هستند.

دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

بر پايه گزارش انتخاب در نشست انتخاباتی احمدی‌نژاد، افزون بر مقامات فرمانداری و شماری از مسئولان دولتی، «فرمانداران و بخشداران» دوره احمدی‌نژاد نيز حضور داشته‌اند.

فعالان سياسی بر اين باور هستند که حسن روحانی، رئيس‌جمهوری با انتخاب عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزير کشور عملاً اصلاحات در سياست داخلی و برچيدن فضای امنيتی را رها کرده است.

در همين حال عبدالواحد موسوی لاری، وزير کشور دولت محمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسکانیوز دولت روحانی را به «بده و بستان‌های پشت پرده‌» متهم کرده است.

به تازگی دو روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب به نام‌های مهسا امرآبادی و ريحانه طباطبايی که در کتابخانه ملی مشغول به کار شده بودند با اعمال فشار از سوی نهاد رياست‌جمهوری و نهادهای امنیتی از کار برکنار شده‌اند.

اين دو روزنامه‌نگار در مطالبی که در صفحات فيس‌بوک خود منتشر کرده‌اند، ضمن انتقاد از عملکرد حسن روحانی در عرصه سياست داخلی يادآوری کرده‌اند که «کرامت و حفظ شان و منزلت انسانی، رفع حصر و آزادی زندانيان سياسی، برچيدن فضای امنيتی و رفع برخوردهای غيرقانونی» از جمله شعارهای انتخاباتی حسن روحانی بوده که در حد شعار باقی ماندند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهرنوش

    مقامات دولت اعتدال گرا (دولت جناب آقای روحانی) با مقامات اصولگرا و مقامات اصلاح طلب کمی اختلاف سلیقه دارند ولی اختلافات جزئی است و در همه جای دنیا در بین سران نظام ، چنین اختلافاتی وجود دارد .

  • nader

    انتخابات ! ۹۲ مهندسی تر از ۸۸ بود: امام جمعه موقت تهران بعداز انتخاب ۹۲ فرمودند: "دشمن" قصد داشته "موفقیت نسبی سال ۸۸" خود را دوباره تکرار کند، اما "برگزاری یک انتخابات محکم و برنامه‌ریزی شده ! و عالی توسط دست اندرکاران انتخابات" !! جلوی این کار را گرفته و "یک تودهنی به دشمنان نظام و القای تقلب در انتخابات ۸۸ بود." او خطاب به معترضان به نتایج انتخابات ۸۸ و رهبرانشان گفته "هنوز فرصت باقی است، به دامن رهبری رئوف ملت و نظام برگردید! آمار انتخابات اعتدال - اين آمار غير طبيعي بنظر نميايد ؟ استانی : گلستان - از 1,056,000 واجد شرايط فقط 118,000 نفر رای نداده اند!. مازندران- از 2,068,843 واجد شرايط فقط 199,134 نفر رای نداده اند. ! اين آمار فقط 10-11 % رای ندادن غير متعارف نيست ؟! تعداد راي روحاني -شهرهای مرزی سنی نشین : شهرستان سرباز: ۸۶.۲۵% ! معادل ۵۳۷۰۲ رای خاش: ۸۴.۰۴% ! معادل ۵۶۱۳۸ رای ماکو:۷۵.۵۰% معادل ۳۵۲۶۹ رای پیرانشهر: ۷۸.۹۶% ! معادل ۳۷۶۰۴ رای پاوه: ۷۵.۴۸% ! معادل ۲۰۶۶۹ رای مریوان: ۷۳.۱۷% ! معادل ۴۲۸۴۷ رای تایباد: ۶۶.۳۷% ! معادل ۳۰۶۲۵ رای کلید بنفش و اعتدال را اعلم کردند تا تحریمها را لغو کنند و بعد دوباره فردی تیر خلاص کن و یا باز جو و یا جزو تیم قتلهای زنجیری و یا سرکوب ۸۸ را در یک انتخابات متین ! ریس جمهور کنند

  • Farid

    محمدرضا خاتمی: ....ما از رهبر انقلاب که با دورانديشی خود اجازه ندادند کشور تخريب شود و همچنين نيروهای اصولگرا که عاقلانه فهميدند کشور به تغيير نيازمند است تشکر می‌کنيم.»!!!! با رنگ بنفش عجب کلاهی سر مردم گذاشتند!

  • faryad

    عجب رفسنجانی و خاتمی با مظلوم سازی کاندیدا ی تایید شده دفتر را به ریاست جمهوری رساندند و یک شبه سبز را بنفش کردند و مورد تایید جک استرا و اسد و شیخ نصراله هم قرار گرفت!!