ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران: اگر آمريکا با ارعاب سخن بگويد، بايد ميز مذاکره را ترک کرد

حسين سلامی، جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران ايران گفته که اگر آمريکا با زبان «ارعاب و تحقير» سخن بگويد، مذاکره‌کنندگان ايرانی بايد ميز مذاکرات را ترک کنند.

حسين سلامی، جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران ايران گفته که اگر آمريکا با زبان «ارعاب و تحقير» سخن بگويد، مذاکره‌کنندگان ايرانی بايد ميز مذاکرات را ترک کنند.

حسين سلامی، جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران

سلامی شامگاه چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت در گفت‌وگو با تلويزيون دولتی ايران افزود که مذاکره‌کنندگان پس از ترک ميز مذاکره، ميدان را به سپاه بسپارند تا اين نهاد نظامی «با زبان خودشان با آمريکا سخن بگويد.»

هشدار اين مقام نظامی چند ساعت پس از سخنان تهديدآميز آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی بيان شده است. رهبر جمهوری اسلامی صبح چهارشنبه در ديدار با معلمان گفته بود که مذاکره زير سايه تهديد را نمی‌پذيرد.

سپاه پاسداران با اين‌که يک نهاد نظامی است و دخالت در سياست توسط نهادهای نظامی در ايران ممنوع است اما سال‌هاست که سپاه از يک نهاد نظامی به يک نهاد چند وجهی در ابعاد نظامی، سياسی و اقتصادی تبديل شده و تلاش می‌کند در مناسبات قدرت در جمهوری اسلامی تعيين‌کننده باشد.

جانشين فرمانده کل سپاه گفت: «ما به آمريکا هشدار می‌دهيم که بداند ما بيش از آن‌که برای تعامل با آن‌ها، قدرت ساخته باشيم برای مقابله و غلبه بر آن‌ها نيروی نظامی ساخته‌ايم.»

اين مقام نظامی می‌گويد که ايران برای جنگ با آمريکا آماده است.

ايران و کشورهای گروه ۵+۱ شامل آمريکا، بريتانيا، فرانسه، روسيه، چين به همراه آلمان بر پايه مهلت از پيش تعيين شده تا ۱۰ تير ۱۳۹۴ فرصت دارند تا به توافق دست پيدا کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behroouz

    اینها همان دلاهای تحریم هستند که روحانی گفت باید بفکرکاری دیگربرای درآمد باشند ،این فرماندهان سپاه وبعضی ازنمایندکان مجلس به ثروت های افسانه ای دراین چندسال تحریم های ایران رسیدند ،ترس ازموقعیت قدرت وثروت دلیل عمده مخالفت وشرت وشورت این حضرات می باشد

  • بهنام

    واقعآ مرغ پخته هم از حرفهای این قاچاقچیان پاسدار خنده اش میگیرد . انسانهای متوهم و شستشوی مغزی که هیچ اراده ای از خود نداشته و برای لقمه ای نان ، پای بر وجدانهای خود گذاشته ، با شکمهای باد کرده و صورتهای چاق و توپولو و کریه منظر که حتی نمیتوانند بیست متر بدوند . لابد با این شکمهای چاق و فربه میخواهند به جنگ آمریکا بروند ؟ ایشان در ادامه چرندیات و هذیان گوئی خود گفتند : ( جمهوری اسلامی برای «جنگ‌های طولانی‌مدت با امکان حقیقی پیروزی، قدرت‌سازی کرده است». به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، وی اضافه کرد: «ما به خلبان‌های آنها هشدار می‌دهیم که... هیچ کس سالم بازنخواهد گشت و باید پروازهای خود را به نام پرواز آخر نامگذاری کنند.» ) البته ایشان نگفتند چگونه میخواهند جلوی هواپیماهای فوق پیشرفته آمریکائی را بگیرند ؟ لابد با تیر و کمان و پرتاب سنگ به سبک عصر پارینه سنگی !