ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرانسوا اولاند خواهان لغو تحریم‌های آمریکا علیه کوبا شد

فرانسوا اولاند، خواستار لغو تحریم‌های آمریکا علیه کوبا شد. او با فيدل کاسترو، رهبر انقلاب کوبا نیز ديدار کرد.

فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه که پس از گذشت ۵۶ سال از انقلاب کوبا به‌عنوان نخستین رهبر یک کشور غربی از این کشور دیدن می‌کند خواستار لغو تحریم‌های آمریکا علیه کوبا شد. او با فيدل کاسترو، رهبر انقلاب کوبا نیز ديدار کرد.

فرانسوا اولاند نخستین رئيس جمهور فرانسه است که در زمان رياست جمهوری‌اش با فيدل کاسترو ديدار می‌کند.

به گزارش شبکه تلويزيونی «فرانس ۲۴»؛ فرانسوا اولاند که برای ديداری رسمی به کوبا سفر کرده در روز دوشنبه ۱۱مه / ۲۱ ارديبهشت گفت تلاش خواهد کرد تا تحریم‌های تحمیل‌شده آمریکا بر این جزیره که «آسیب بسیاری» به توسعه آن وارد کرده، لغو شوند.

اولاند در حالی این سخنان را بیان می‌کند که آمریکا نیز در صدد است تا تحریم‌ها علیه کوبا را لغو کند.

سفر فرانسوا اولاند به کوبا پس از ۵۰ سال تحریم اقتصادی این کشور صورت می‌گیرد.

اظهارات اولاند درباره لغو تحریم‌ها علیه کوبا پیش از دیدار با فیدل کاسترو، رهبر انقلاب کوبا بود. کاخ الیزه اعلام کرد که اولاند بعد از ظهر دوشنبه با فیدل کاسترو دیدار کرد اما جزئیاتی از آن ارائه نداد.

دیدار این دو، مقام‌، دیداری تاریخی و نمادین محسوب می‌شود. فرانسوا اولاند نخستین رئيس جمهور فرانسه است که در زمان رياست جمهوری‌اش با فيدل کاسترو ديدار می‌کند. کاسترو پیش از این دو بار با فرانسوا میتران دیدار کرده بود اما نه در دوران ریاست جمهوری او.

فرانسوا اولاند در سفر خود به کوبا همچنین خواهان گشودن دروازه‌های اقتصادی این کشور شد و اعلام کرد که درباره وضعیت حقوق بشر در این کشور نیز با مقامات آن گفت‌وگو خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.