ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض سپاه به پخش تصوير محمد خاتمی از تلويزيون ايران

روزنامه جوان متعلق به سپاه پاسداران، محمد خاتمی را «يکی از فعالان فتنه سال ۸۸» دانسته و به پخش تصویر او در تلويزيون اعتراض کرده است.

روزنامه جوان متعلق به سپاه پاسداران به پخش تصوير محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين از تلويزيون ايران اعتراض کرد.

محمد خاتمی، رئيس‌جمهور پيشين ایران

اين روزنامه، امروز سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت بدون اشاره به نام محمد خاتمی از او به‌عنوان «يکی از فعالان فتنه سال ۸۸» نام برده و از مسئولان صدا و سيما خواسته با توجه به اين‌که محمد خاتمی «ممنوع‌التصوير» است از پخش خبر و عکس او خودداری کنند.

شامگاه يکشنبه ۲۰ ارديبهشت شبکه خبر صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران در قالب يک مستند تصاوير محمد خاتمی را پخش کرد.

اين مستند در مورد مذاکرات هسته‌ای در زمان دولت محمد خاتمی بود.

ممنوعيت انتشار خبر و تصوير محمد خاتمی سال گذشته از سوی قوه قضائيه مطرح شد.

هفته گذشته تشکل اصلاح‌طلب مجمع روحانيون مبارز در نامه‌ای به حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران خواهان لغو ممنوعيت انتشار خبر و تصوير محمد خاتمی شد.

رئيس‌جمهوری ايران نيز در پاسخ به نامه اعضای مجمع روحانيون مبارز و پرسش درباره علت ممنوع‌التصوير بودن محمد خاتمی خواستار ارائه توضيح از سوی قوه قضائيه شده است.

روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه محمدرضا خاتمی، برادر محمد خاتمی و سخنگوی جبهه مشارکت ایران اسلامی، از احزاب اصلاح‌طلبی که فعالیت آن‌ها در ایران ممنوع اعلام شده، در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در مورد ممنوعيت انتشار خبر و تصوير محمد خاتمی گفت این اقدام «مبنای قانونی ندارد» و نه تنها باعث نشده جایگاه دولت اصلاحات در جامعه تقلیل پیدا کند٬ بلکه محبوبیت آن را بیشتر کرده است.

او گفت: «نمی‌دانم چه کسانی چنین اقداماتی را انجام می‌دهند٬ اما اگر بیشتر تحمل می‌کردند٬ برای حفظ منافع نظام هم که شده بود٬ این چنین تصمیماتی را نمی‌گرفتند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    گر در آینه تصویر وجود  را چون خاتمی بینی بزدا زشتی نفس را  که آینه شکستن خطاست 

  • nader

    این بازیها برای انتخابات پیش روست تا مساله را شلوغ کنند و دریک انتخابات متین مهندسی شده  نمایندگان مورد نظرشان  به مجلس بروند!  چرا صحبتی از موسوی و کروبی نمیکنند؟

  • داوری

    محمد خاتمی در دوران انتخابات سال 88 ***، مورد سوءاستفاده قرار گرفت.شاید هیچگاه فکر نمی کرد روزی در مقابل نظامی قرار گیرد که 8 سال سکان ریاست اجرائی آن را بر عهده داشته است.هرچند که از سیاستمداران با تجربه پذیرفته نیست که مورد سوءاستفاده *** قرار گیرند و ناشیانه در زمین آنها بازی کنند، اما انسان ممکن الخطا است، شاید با یک عذرخواهی از پیشگاه ملت و رهبری نظام سوء تفاهم مرتفع گردد.

  • بهنام

    بنده هم به عنوان یک شهروند ایرانی ، نشان دادن این تدارکاتچی نظام پوسیده اسلامی را شدیدآ محکوم می نمایم .

  • حمید

    حضرات مسئولان سپاه میگویند کودتا نکرده !!اند ولی‌ در تمام مسائل نظر میدهند! و تصمیم میگیرند! شاد باشید