ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آزمایش بکارت برای استخدام زنان در ارتش اندونزی

دیده‌بان حقوق بشر از ارتش اندونزی خواست تا آزمایش اجباری بکارت زنانی که قصد دارند در ارتش فعالیت کنند را متوقف کند.

دیده‌بان حقوق بشر روز پنج‌شنبه ۱۴ ماه مه / ۲۴ اردیبهشت از ارتش اندونزی خواست تا آزمایش اجباری بکارت زنانی که قصد دارند در ارتش فعالیت کنند را متوقف کند.

زنان ارتش اندونزی در رژه نظامی ۲۲ آوریل ۲۰۱۳

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان دیده‌بان حقوق بشر می‌گوید بر اساس مصاحبه ورودی با زنانی که می‌خواهند یونیفورم ارتش اندونزی را به تن کنند و یا قصد دارند با یک نظامی ازدواج کنند، آن‌ها باید معاینه دیجیتال درباره بکارت خرا انجام دهند.

دیده‌بان حقوق بشر این اقدام را «بی‌رحمانه، غیرانسانی و تحقیرآمیز» و بر خلاف قوانین بین‌المللی خوانده و گفته است ارتش «باید فوراً به این آزمایش‌ها پایان دهد.»

ارتش اندونزی از این اقدام خود دفاع کرده و گفته است نادیده گرفتن تقوا می‌تواند به آن «آسیب» رساند اما این را تکذیب کرده که آزمایش فوق برای همسران آینده پرسنل نظامی هم انجام می‌شود.

یک سخنگوی ارتش اندونزی گفت ارتش مأموریت‌های دشواری را انجام می‌دهد و از حق حاکمیت این کشور، وحدت و امنیت آن دفاع می‌کند و به همین دلیل باید به آن اهمیت قائل شد.

اندونزی با جمعیت بیش از ۲۵۰ میلیون نفر، چهارمین کشور پرجمعیت دنیا است. بیش از ۸۶ درصد از مردم اندونزی مسلمان و بقیه مسیحی، هندو یا بودایی هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.