ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مصطفی دانشجو، وکیل و فعال حقوق دراویش گنابادی آزاد شد

مصطفی دانشجو بيش از چهار سال در زندان‌های اوين و ساری محبوس بود. او با پايان يافتن مدت محکوميتش از زندان آزاد شد.

مصطفی دانشجو بيش از چهار سال در زندان‌های اوين و ساری محبوس بود. او با پايان يافتن مدت محکوميتش روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت از زندان آزاد شد.

مصطفی دانشجو پس از آزادی اظهار امیدواری کرد که نگاه امنيتی بر دراويش برای هميشه برداشته شود.

به گزارش سایت مجذوبان نور که خبرهای مربوط به دراویش را بازتاب می‌دهد، حکم آزادی مصطفی دانشجو در بيمارستان به اجرا درآمده است. او به علت بيماری ريوی و آسم شديد در بيمارستان شهدای تجريش بستری بود.

مصطفی دانشجو پس از آزادی در سخنانی کوتاه که به‌شکل ویدئویی ضبط شده است، گفت: «سال‌های زندان هم گذشت. برای من تجربه‌ای بود که عزم و اراده‌ من در راهی که انتخاب کردم مصمم‌تر ساخت.»

او افزود: «من تغييری نکردم اما بايد ديد آن کسانی که با ما اين کار را می‌کنند و چنين کردند آيا آن‌ها تغييری کردند؟ آيا همچنان بر تکرار خطاهای گذشته‌شان اصرار می‌کنند؟»

این فعال حقوق دراویش گنابادی اظهار امیدواری کرد که نگاه امنيتی بر دراويش برای هميشه برداشته شود.

مصطفی دانشجو در ارديبهشت سال ۹۰ با حکم هفت ماه حبس تعزيری راهی زندان ساری شد که در مدت تحمل اين حکم با تشکيل پرونده جديدی به زندان اوين منتقل و به سه سال و شش ماه حبس ديگر محکوم شد.

پنج تن ديگر از فعالان حقوق دراويش به نام‌های حميدرضا مرادی، صالح‌الدين مرادی، رضا انتصاری، مصطفی عبدی و کسری نوری همچنان در زندان‌های تهران و شيراز زندانی‌اند و هفت تن ديگر در استان‌های هرمزگان و سيستان و بلوچستان در تبعيد به‌سر می‌برند.

سخنان مصطفی دانشجو پس از آزادی:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.