ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد مگی جیلنهال، بازیگر سینما از تبعیض جنسیتی در هالیوود

مگی جیلنهال، بازیگر آمریکایی سینما، تبعیض جنسیتی در هالیوود را مورد انتقاد قرار داد. فعالان مدنی در آمریکا نیز خواهان اقدام علیه تبعیض زنان فیلمساز در هالیوود شده‌اند.

مگی جیلنهال، بازیگر آمریکایی سینما، تبعیض جنسیتی در هالیوود را مورد انتقاد قرار داد. فعالان مدنی در آمریکا نیز خواهان اقدام علیه تبعیض زنان فیلمساز در هالیوود شده‌اند.

مگی جیلنهال سه بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و یک بار نامزد اسکار شده است

مگی جیلنهال، بازیگر زنی که سه بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و یک بار نامزد اسکار شده است در گفت‌وگو با نشریه The Wrap می‌گوید به‌تازگی نقش‌اش به‌عنوان معشوقه یک مرد ۵۵ ساله در یک فیلم رد شده است. به او گفته شده که با ۳۷ سال سن برای ایفای چنین نقشی «پیر» است.

جیلنهال که در سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم «دل دیوانه» نامزد دریافت اسکار شد، در رابطه با این موضوع گفت: «ابتدا احساس بدی داشتم، بعد عصبانی شدم و در نهایت فقط به آن خندیدم.»

این در حالی است که جیلنهال می‌گوید بسیاری از همکاران زنش «با بازی در نقش زنان واقعی و یا زنان پیچیده کاری باورنکردنی انجام داده‌اند.»

مگی جیلنهال خود در ۳۰ فیلم از جمله فیلم‌هایی چون «شوالیه تاریکی»، «شری کوچک» و «منشی» بازی کرده است.

هالیوود به‌طور منظم به‌دلیل اعمال تبعیض علیه زنان مورد انتقاد قرار می‌گیرد. پاتریشیا آرکت، بازیگر آمریکایی در ماه فوریه برای بازی در فیلم «پسرانگی» اسکار گرفت و در مراسم اسکار خواهان دستمزد برابر برای زنان و مردان در هالیوود شد.

فعالان حقوق شهروندی در اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ACLU) در آغاز ماه مه سال جاری حذف کارگردان‌های زن در سینمای آمریکا و صنعت تلویزیون را محکوم کردند.

اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا از مقام‌های آمریکایی خواسته است تا علیه برخی از شرکت‌های فیلمسازی هالیوود به‌دلیل تبعیض جنسیتی علیه زنان تدابیری اتخاذ کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.