ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يکی از مجريان شبکه خبر ایران به آمريکا پناهنده شد

هادی زنوزی اصل از مجريان پيشين شبکه خبر صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران به آمريکا پناهنده شده است.

هادی زنوزی اصل از مجريان پيشين شبکه خبر صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران به آمريکا پناهنده شده است.

هادی زنوزی اصل از اولين مجريان شبکه خبر در ایران بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هادی زنوزی در هفته‌های گذشته چند بخش خبری کوتاه برای برنامه‌ای با نام اتاق خبر در يک راديوی فارسی‌زبان ايالت کاليفرنيا در آمريکا اجرا کرده بود اما از صبح چهارشنبه ۲۰ ماه مه / ۳۰ اردیبهشت اجرای بخش خبر بامدادی اين مؤسسه راديويی را به‌طور موقت به عهده گرفت.

زنوزی اصل که از اولين مجريان شبکه خبر بود، چندی پيش با انتشار تصوير طنز‌آميزی در شبکه‌های اجتماعی، شبکه خبر صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران را «شبکه بی‌خبر» خوانده بود که به گفته او «صدای مردم مظلوم اروپا و آمريکاست.»

زنوزی اصل همچنين رئيس کل روابط عمومی شرکت ملی صنايع پتروشيمی در دولت محمود احمدی‌نژاد بوده است.

فروردین‌ماه سال جاری نیز امیرحسین متقی یکی از خبرنگاران ارشد خبرگزاری ایسکانیوز که برای پوشش خبری مذاکرات هسته‌ای تهران و قدرت‌های جهانی به سوئیس سفر کرده بود، از این کشور درخواست پناهندگی کرد.

در سال‌های گذشته و به‌ويژه پس از انتخابات جنجالی رياست‌ جمهوری سال ۱۳۸۸ در ايران، صدها تن از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به دليل فضای امنيتی، کشور را ترک کردند.

پی‌نوشت:

پس از انتشار این خبر در رسانه‌های مختلف، سایت پارسینه نامه‌ای منسوب به هادی زنوزی اصل منتشر کرد که در آن موضوع پناهندگی به آمریکا تکذیب شده و انگیزه اقامت در آمریکا ادامه تحصیل عنوان شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهمن

    اینها هم از توبره می خورند هم از آخور. توی ایران هم حتماً کلی املاک و مستغلات داره.

  • اشکان

    این شخص مثل دهها جاسوس و مزدور رژیم اسلامی در خارج از کشور هست

  • بيداد

    خيلى جلب شده هرکسى که زمان احمدى نژاد تونست پول کلانى به حيب بدنه توى اولين فرصت فرار کرد ما هم يکى داشتيم از بيست سالگى تا زمانى که درفت پست و مقامى نبود که بواسطه آدم فروشى و خيانت و رزالت نگرفته باشه تا اينکه توى دوره احمدى نژاد توى تامين اجتماعى در کنار دوستان حسابى چريد و دزديد وقتى که روحانى اومد فرار کرد دانمارک انقد دزديده بود که اينجا چند دستگاه آپارتمان و ماشين و لوازمش و دست نخورده ول کرد و رفت اسمش هم *** بود از اون حرومزاده ها که به هيچ خدايى بنده نبود و اصلا خدا رو هم قبول نداشت ولى چنان چسبيده بود به اين نظام که اگه نميشناختيش فک ميکردى پسر پيغمبره نميدونم چطور توى اين ده سالى که از شهردار و مدير کلى و ...پست ميگرفت کسى اين و نشناخته بود و گذشته اش رو بررسى نکرده بودن

  • Farid

    اکتریت مردم ایران  مثل کوبا در فکر راهی برای فرار از جهنم ولی زده میباشند.....

  • omid

    اینها همه اش برنامه بوده تا بتونه به عنوان پناهنده به نفع رژیم فعالیت بکنه

  • بنفشه

    زنوزی اصل همچنین رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت محمود احمدی‌نژاد بوده است. این پست سازمانی مختص نیروهای اطلاعاتی است و کار هر کسی نیست.

  • بهنام

    ز نیرو بود مرد را راستی پناهنده شو ، هر کجا خواستی . خوشحالم که از جهنم حکومت ننگین جمهوری اسلامیک نجات یافت .

  • نسرین

    پناهنده؟ از پولهایی که خورده؟ از مردم؟ از کی پناهنده به کجا شده؟ کانادا و آمریکا با این همه ادعای حقوق بشری مامن خوبی برای اینها که خوردند و می خورند! بعد هم یه اسم پناهنده در آمریکا و کانادا جولان می دند!

  • محمدرضا

    این مرتیکه رو هم برای جاسوسی فرستادن امریکا ....

  • Hamid

    نمیدونم , ولی امیدوارم از آن دسته یاران امام زمانی نباشد که پشت خود را ببندد و اکنون با یک پناهندگی چرب و چیلی ,با آرامش مشغول خرج کردن باشد .در دید جامعه نیز پاک و طیب و طاهر و مخالف رژیم نشون داده میشه .