ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

داعش صدها نفر را در پالمیرا کشته است

رسانه‌های وابسته به حکومت سوریه می‌گویند نیروهای «دولت اسلامی» (داعش) پس از تصرف شهر پالمیرا حمام خون به‌راه انداخته‌اند.

رسانه‌های وابسته به حکومت سوریه می‌گویند نیروهای «دولت اسلامی» (داعش) پس از تصرف شهر پالمیرا حمام خون به‌راه انداخته‌اند.

به‌گفته این رسانه‌ها از کمتر از یک هفته پیش که داعش پالمیرا را تصرف کرده حدود ۴۰۰ نفر را در این شهر کشته است.

بنا به گزارش تلویزیون دولتی سوریه، بیشتر قربانیان زنان و کودکان هستند و بسیاری از جنازه‌ها مورد بی‌حرمتی قرار گرفته‌اند.

اگر چه نمی‌توان به خبرهای رسانه‌های دولتی سوریه استناد قطعی کرد اما نیروهای مخالف حکومت سوریه نیز بخش‌هایی از این گزارش‌ها را تأیید کرده‌اند. این نیروها می‌گویند صدها جنازه در خیابان‌های پالمیرا دیده شده‌اند که به‌نظر می‌رسد متعلق به وابستگان حکومت سوریه باشند.

حکومت بشار اسد احتمالاً به‌زودی قصد دارد با کمک هم‌پیمانان خود حمله به پالمیرا را برای بازپس‌گیری آن از دست داعش، آغاز کند. یکی از این هم‌پیمانان جنبش شیعه حزب‌الله در لبنان است که رهبر آن حسن نصرالله، روز یکشنبه سوم خرداد، بار دیگر تکرار کرد که سازمان او همچنان در کنار حکومت سوریه می‌ماند. نصرالله همچنین گفت نیروهای حزب‌الله لبنان همه جا در سوریه، «هر جا که به این نبرد نیازی باشد» حضور دارند. او از کشورهای منطقه خواست تا با داعش مبارزه کنند.

در عراق یک هفته پس از سقوط شهر رمادی توسط داعش، نیروهای عراقی از یک گام موفقیت‌آمیز برای بازپس‌گیری این شهر خبر دادند. آن‌ها از تصرف منطقه حصیبه در شرق رمادی با کمک شبه‌نظامیان شیعه گفته‌اند. اکنون نقشه آن کشیده می‌شود که چگونه نیروهای داعش را از رمادی بیرون کنند.

رمادی که مرکز استان انبار است، یکشنبه ۱۷ مه سقوط کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.