ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله شديد جنگنده‌های عربستان به پايگاه‌های نظامی يمن در صنعا

بر اثر اين حملات تقريباً پايگاه مستحکم نظامی ديگری در صنعا باقی نمانده است. صنعا به طور کامل در اختيار شبه‌نظاميان حوثی است.

جنگنده‌های هوایی نيروهای ائتلاف به رهبری عربستان، به پايگاه‌های نظامی يمن در صنعا حمله سختی کردند. به گزارش ساکنان محلی اين حملات طی نيمه شب و صبح روز يکشنبه ۳۱مه اتفاق افتاد و همچنان نيز ادامه دارد.

چند حمله سنگين از اين حملات به یک پايگاه هوايی در نزديکی فرودگاه صنعا و تأسيسات نظامی مشرف به کاخ رياست جمهوری صورت گرفت. بر اثر اين حملات تقريباً پايگاه مستحکم نظامی ديگری در صنعا باقی نمانده است. صنعا به طور کامل در اختيار شبه‌نظاميان حوثی است.

تاکنون گزارشی از تلفات اين حملات اعلام نشده است.

به گزارش تلويزيون شيعيان حوثی در يمن، حملات اخير عربستان به احتمال زياد به تلافی پرتاب بيش از ۲۰ راکت حوثی‌ها در روز شنبه ۳۰ مه به شهر مرزی نجران در عربستان صورت گرفته است.

يک سخنگوی وزارت کشور عربستان سعودی گفت: «براثر اصابت اين راکت‌ها يک مأمور مرزی کشته و هفت تن ديگر زخمی شدند.»

سازمان ملل می‌گويد از شروع حملات جنگنده‌های ائتلاف به رهبری عربستان در ۱۹مارس(چيزی بيش از دوماه) به يمن، بيش از ۱۸۷۰ غير نظامی کشته و ۷هزارتن نيز مجروح شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.