ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز تلاش تندروها برای جلوگيری از ورود زنان به ورزشگاه‌ها

اعلام شده بود که حضور زنان در سالن‌های ورزشی به‌عنوان تماشاگر به تصويب رسيده اما همزمان نيروها و گروه‌های تندرو تلاش تازه‌ای را برای جلوگيری از ورود زنان به ورزشگاه‌ها آغاز کرده‌اند.

پس از سال‌ها مناقشه بر سر حضور زنان در ورزشگاه‌ها سرانجام اعلام شد که حضور زنان در سالن‌های ورزشی به‌عنوان تماشاگر به تصويب رسيده اما همزمان نيروها و گروه‌های تندرو تلاش تازه‌ای را برای جلوگيری از ورود زنان به ورزشگاه‌ها آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آيت‌الله مرتضی محمودی گلپايگانی، امام جمعه شهرستان ورامين گفته که «ورود زنان به ورزشگاه آرمان امام و شهدا نيست.»

به گفته گلپايگانی، مراجع تقليد بارها در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها و «اختلاط‌های ناصواب ناشی از آن» ابراز نگرانی کرده و در ديدارهای متعدد با مسئولان خواهان جلوگيری از اين اتفاق شدند.

او می‌گويد «اختلاط زنان و مردان» در سالن‌های ورزشی باعث ايجاد مشکلات متعددی می‌شود.

آيت‌الله محمودی گلپايگانی ابراز اميدواری کرده که مسئولان قبل از هر گونه تصميمی در زمينه ورود زنان به ورزشگاه‌ها، نظر علما و مراجع تقليد را در اين‌باره جويا شوند تا «اتفاقات ناگوار» رخ ندهد.

شهيندخت مولاوردی، معاون رياست‌جمهوری ايران در امور زنان و خانواده هفته گذشته خبر داد که مجوز ورود زنان به ورزشگاه‌ها امضا شده است.

او وعده داده که زنان برای تماشای دور برگشت مسابقات ليگ جهانی واليبال که از ۲۹ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، «نبايد مشکلی داشته باشند.»

در همين حال در روزهای اخير اطلاعيه‌ای در تهران توزيع شده که «امت حزب‌الله» را به «مقابله خونين» با حضور زنان در ورزشگاه  آزادی تهران فرا خوانده است.

اين اطلاعيه زنانی را که خواهان حضور در ورزشگاه و تماشای مسابقات هستند، «زنان هرزه» ناميده و تهديد کرده که «امت حزب‌الله» روز ۲۹ خرداد پيش از آشکار شدن «فحشای زنان هرزه»، در ۲۹ خرداد به‌پا می‌خيزد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    در استبداد سیاه ولایت مطلقه فقیه! بر روی زنان اسید میپاشند! در تصمیمگیری برای ادارهٔ امور خود از پوشیدن لباس‌, ازدواج‌, تحصیل‌, بچه دار شدن‌, شغل و حرفه و تصمیم گیری برای سرنوشت کشور محرومند! البته که رفتن و دیدن مسابقات یک حق طبیعی است اما بقیه حقوق را فراموش نکنیم که آن حقوق انسانیت را تعریف میکنند! شاد باشید. حمید