ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدیر ارتباطات فیفا استعفا داد

والتر دِ گرگوریو، مدیر ارتباطات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از سمت خود استعفا داد اما تا پایان سال به‌عنوان مشاور در فیفا فعالیت خواهد کرد.

والتر دِ گرگوریو، مدیر ارتباطات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از سمت خود استعفا داد اما تا پایان سال به‌عنوان مشاور در فیفا فعالیت خواهد کرد.

والتر دِ گرگوریو

به‌گزارش رویترز، فیفا در یک بیانیه مطبوعاتی روز پنج‌شنبه ۱۱ ژوئن / ۲۱ خرداد ضمن اعلام این خبر گفت، والتر دِ گرگوریو از ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۱۱ مدیر ارتباطات فیفا بود و با کنار کشیدن او معاونش، نیکلا مینگوت به‌طور موقت این سمت را بر عهده خواهد گرفت.

جروم والک، دبیرکل فیفا از والتر دِ گرگوریو به‌خاطر چهار سال فعالیت او سپاسگزاری کرد.

دِ گرگوریو پس از افشای رسوایی مالی اخیر در فیفا درباره بازداشت گروهی از مسئولان آن به رسانه‌ها گفته بود: «دوران سختی برای فیفا است. هیچ‌یک از ما تصور این را نمی‌کرد.»

او شوخی‌ای نقل کرده و گفته بود: «در یک اتومبیل رئیس فیفا، دبیرکل و مدیر رسانه‌های فیفا نشسته بودند. چه کسی راننده آن‌ها بود؟ پلیس!»

روز گذشته، چهارشنبه ۱۰ ژوئن / ۲۰ خردادماه جروم والک اعلام کرد که روند انتخاب ميزبان جام جهانی ۲۰۲۶ به تعويق خواهد افتاد و همزمان جست‌وجو برای جايگزين سپ بلاتر، دبیرکل فیفا آغاز شده است.

این تصمیم متأثر از پرونده‌های فساد مالی فیفا و شيوه اعطای ميزبانی جام‌های جهانی گرفته شده است.

در روزهای گذشته گروهی از مسئولان بلندپایه فیفا به‌ اتهام فساد مالی بازداشت شدند. دادستان ایالات متحده اعلام کرده است که در دو دهه اخیر رشوه‌ها و مبالغ کلانی در فدراسیون جهانی فوتبال به‌شکل غیرقانونی جابه‌جا شده است. از جمله در زمینه‌های میزبانی جام جهانی، حق پخش مسابقات و قراردادهای حامیان مالی.

سپ بلاتر، رئیس فیفا که در روز ۲۹ ماه مه / ۸ خردادماه برای پنجمین بار در کنگره فیفا به این سمت برگزیده شده بود، تنها چند روز بعد از سمت خود استعفا داد. قرار است در کنگره بعدی رئیس جدید فیفا انتخاب شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.