ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محاکمه متهمان حمله به علی مطهری مردادماه برگزار می‌شود

مصطفی ترک همدانی وکيل مدافع علی مطهری، نماینده مجلس ایران اعلام کرد که متهمان پرونده حمله به موکلش صبح سه‌شنبه ۱۳ مردادماه سال جاری در شعبه ۱۰۱ دادگاه جزايی شيراز محاکمه می‌شوند.

مصطفی ترک همدانی وکيل مدافع علی مطهری، نماینده مجلس ایران اعلام کرد که متهمان پرونده حمله به موکلش صبح سه‌شنبه ۱۳ مردادماه سال جاری در شعبه ۱۰۱ دادگاه جزايی شيراز محاکمه می‌شوند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنيم وکيل مدافع علی مطهری گفته است در اين پرونده برای ۱۱ متهم کيفرخواست صادر شده که سه نفر از متهمان، رئيس دانشگاه، معاون دانشگاه و دانشجوی دعوت‌کننده است.

علی مطهری روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه سال گذشته، برای سخنرانی به شیراز رفته بود که پس از ورود به فرودگاه با حمله موتورسواران وابسته به بسیج و سپاه فجر استان فارس روبه‌رو شد و با سنگ و گوجه مورد حمله قرار گرفت. او نزدیک به سه ساعت نیز در یکی از کلانتری‌های شیراز در محاصره مهاجمان قرار داشت.

به گفته مصطفی ترک همدانی، وکیل مطهری، کیفرخواست متهمان حمله به موکلش به اتهام «توهین، ضرب و جرح و قذف (نسبت زنا دادن به کسی)» صادر و به دادگاه ارسال شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Sabet

    اقدام علیه امنیت ملی از طریق اجتماع و تبانی اخلال در نظم عمومى از طریق سر دادن شعارهاى نامتعارف ضرب و شتم حمله به پاسگاه نیروی انتظامی و... حالا ببینیم دادگاه عدل علی چه می کند!