ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائيه گسترش يافته است

اژه‌ای که در کنفرانس خبری قوه قضائيه سخن می‌گفت، ضمن اعلام خبر گسترش واحد اطلاعاتی قوه قضائیه گفت که اين ستادها پس از دريافت گزارش از مردم و افراد مختلف، به پيگيری می‌پردازند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای‌، معاون اول قوه قضائيه اعلام کرد که طی سال ۱۳۹۳، ۴۰ ستاد خبری به مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائيه اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنيم، اژه‌ای که در نشست خبری قوه قضائيه سخن می‌گفت، ضمن اعلام خبرِ گسترش واحد اطلاعاتی قوه قضائیه گفت که اين ستادها پس از دريافت گزارش از مردم و افراد مختلف، به پيگيری می‌پردازند.

مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائيه در نيمه دوم دهه هفتاد تشکيل شد و از جمله «نهادهای موازی اطلاعاتی» در ايران خوانده می‌شود. فعالیت گسترده این نهادها طی هشت سال ریاست جمهوری محمد خاتمی، اعتراض‌های گسترده‌‌ای را از سوی نهادها و فعالان سیاسی و مدنی در پی داشت.

وزير پيش وزارت اطلاعات در دوره احمدی‌نژاد همچنين از توسعه فناوری‌های نوين و استفاده از خدمات الکترونيکی برای پيدا کردن آمار پرونده‌های وارده، مختومه شده و همچنين طبقه‌بندی پرونده‌ها و جرايم خبر داد.

او گفت در حال حاضر سازمان بازرسی نيز بر کليه فعاليت‌های قوه قضائيه از جمله حفاظت اطلاعات نظارت دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.