ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در ويکی‌ليکس ادعا شد: عربستان خرج تحصیل پسر عطاء‌الله مهاجرانی را داده است

ویکی‌لیکس سندی منتشر کرده که سفارت عربستان در لندن هزينه بيش از ١٢‌هزار پوند برای هر سال تحصيلی در دوره دکترا و چهارهزار و ٢٥٦ پوند برای هزينه‌های زندگی علی مهاجرانی، پسر عطاالله مهاجرانی را تقبل کرده است.

وب‌سايت «ويکی‌ليکس» سندی را منتشر کرده که ادعا می‌کند عربستان سعودی هزينه تحصيل پسر عطاءالله مهاجرانی، وزير سابق فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات را در لندن تأمين کرده است.

بر اساس مدعیات این سند آقای عطاءالله مهاجرانی وزير پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای به سفارت عربستان سعودی در لندن درخواست کرده که آنها هزينه تحصيل فرزند او در مقطع دکترا را پرداخت کنند و اين کشور نيز با اين درخواست موافقت کرده است.

تاريخ اين نامه ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ است و در آن اشاره شده که سفارت عربستان در لندن هزينه بيش از ١٢‌هزار پوندی برای هر سال تحصيلی در دوره دکترا و هزينه‌ای بالغ بر چهارهزار و  ٢٥٦ پوند برای هزينه‌های زندگی علی مهاجرانی، پسر عطاالله مهاجرانی را تقبل کرده است.

اين نامه جزو اسنادی است که با سربرگ «محرمانه» توسط دولت عربستان علامت‌گذاری شده است.

سايت ويکی‌ليکس اخيراٌ اعلام کرده که مجموعه اسنادی شامل بيش از ۵۰۰ هزار سند ديپلماتيک عربستان سعودی را به زودی منتشر خواهد کرد.

وزارت خارجه عربستان سعودی در اولين واکنش خود به انتشار اين اسناد توسط ويکی ليکس شهروندان خود را از ورود به هر سايت خبری به منظور آگاهی از اسناد افشاشده توسط ويکی‌ليکس برحذر داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرش

    حالا معلوم شد منظور آقای مهاجرانی از پاکدست بودن خامنه‌ای چه است!

  • بهنام

    قابل توجه جاهلین فریب خورده ای که دل به ( اصلاح طلبان ) خوش کرده اند .

  • neda

    حکومت اسلامی ساخت غربیان برای تداوم تحجر و سرکوب مردم و غارت نفت است ....

  • میلیون‌ها پوند از برای تحصیل آقازاده‌ی روشنفکر! | سعید جعفری

    […] ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که «آقازاده»، روشن‌فکر و غیر روشن‌فکر نمی‌شناسد! […]

  • روزبه

    ایشون در مقابل این پول چه "خدماتی" یا به عبارتی دیگر اسرار مملکتی رو به عربستان داده؟

  • خشایار

    خوب حالا که چی!!!! این اصلاح طلبان انقدر رو دارند که اگر ۱۰۰۰ سند دیگه ازشان رو بشود باز با لبخند در تلویزیون های انگلیس به حمایت از  جمهوری اسلامی ظاهر می شوند.