ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حکم تعليق پروانه وکالت نسرين ستوده به ۹ ماه کاهش يافت

صفحه فيس‌بوک منتسب به نسرين ستوده اعلام کرد که با توجه به پايان ۹ ماه از زمان صدور حکم قبلی، او در روزهای آينده ضمن برای تمديد پروانه اش اقدام خواهد کرد.

حکم تعليق پروانه وکالت نسرين ستوده از سه سال به نه ماه کاهش پيدا کرد.

صفحه فيس‌بوک منتسب به نسرين ستوده با انتشار اين خبر، اعلام کرد که با توجه به پايان ۹ ماه از زمان صدور حکم قبلی، او در روزهای آينده ضمن اتمام تحصن در مقابل کانون وکلای دادگستری، برای تمديد پروانه‌اش اقدام خواهد کرد.

نسرين ستوده، وکيل دادگستری و فعال حقوق بشر، از صبح  ۲۹ مهرماه سال گذشته در مقابل کانون وکلا تحصن کرده بود.

در آن زمان او در نامه‌ای خطاب به «هموطنان و فعالان حقوق بشر»، دليل تحصن خود در مقابل کانون وکلا را «محروميت از وکالت به حکم شعبه دوم دادگاه انتظامی وکلا» عنوان کرده است.

شعبه دوم دادگاه انتظامی وکلا به رياست ماجد وثوقی، وکيل پايه يک دادگستری و دوتن از دادياران اين شعبه، به منظور رسيدگی به درخواست دادسرای اوين تشکيل شده بود، با «محروميت او از وکالت به مدت سه سال» موافقت کرده بود.

نسرين ستوده که ۱۳ شهريورماه ۱۳۸۹ بازداشت شده بود و به ۱۱ حبس تعزيری، ۲۰ سال محروميت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعيت از خروج از کشور، محکوم شد. در دادگاه تجديدنظر حکم اين فعال حقوق بشر به شش سال حبس تعزيری و ۱۰ سال محروميت از شغل وکالت کاهش يافت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.