ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

موج تازه درگیری‌ها در یمن پس از شکست مذاکرات صلح

دست کم ۱۴ نفر از کشته‌شدگان در حمله سنگين شيعيان حوثی به پالايشگاه نفت درعدن جان خود را از دست دادند. اين حمله با موشک پراکنی فراوان و آتش‌سوزی بزرگی در اين شهر همراه بود.

حمله اخير حوثی‌ها به یک پالایشگاه نفت در عدن و شدت گرفتن جنگ خيابانی ميان این گروه شیعی و وفاداران به عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری فراری این کشور به کشته‌شدن ۲۱ تن انجامید.

به گزارش رويترز دست کم ۱۴ نفر از کشته‌شدگان در حمله سنگين شيعيان حوثی به پالايشگاه نفت درعدن جان خود را از دست دادند. اين حمله با موشک پراکنی فراوان و آتش‌سوزی بزرگی در اين شهر همراه بود.

در شهر تعز نيز دستکم هفت تن از شيعيان حوثی کشته و ۱۶ تن ديگر زخمی شدند. بر اساس خبرهای منتشر شده درگيری‌ها در تعز بالا گرفته و آتش سنگينی در اين شهر برپاست.

درگیری در مرز عربستان

وزارت کشور عربستان نيز يکشنبه ۲۸ ژوئن/۷تير اعلام کرد يک سرباز اين کشور توسط نيروهای حوثی در شهر مرزی«جزان» کشته شده است.

در همين حال، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که حوثی‌ها يک کشتی قطری حامل مواد غذايی و کمک‌های بشر دوستانه را مورد حمله قرارداده و اين کشتی مجبور به عقب‌نشينی شده است.

با پايان يافتن بی‌نتيجه نشست صلح يمن در ماه جاری در ژنو، اينک چشم‌انداز روشنی برای حل و فصل بحران اين کشور ديده نمی‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.