ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تابستان امسال ایران یک درجه گرم‌تر از سال‌های گذشته

رئيس مرکز ملی خشکسالی و مديريت بحران، از افزايش يک درجه‌ای دما در تابستان امسال نسبت به وضع طبيعی و نرمال آن خبر داد و اعلام کرد که خرداد امسال نيز گرمتر از حد معمول بود.

سازمان هواشناسی ايران اعلام کرد که در خرداد امسال ۹ استان کشور دمايی حدود ۳ درجه بيش از حد نرمال داشته‌اند.

شاهرخ فاتح، رئيس مرکز ملی خشکسالی و مديريت بحران سازمان هواشناسی، از افزايش يک درجه‌ای دما در تابستان امسال نسبت به وضع طبيعی و نرمال آن در سال‌های گذشته خبر داد و اعلام کرد که خرداد امسال نيز در تمام کشور گرمتر از حد معمول بود.

همچنين به گفته رئيس مرکز ملی خشکسالی در ۹ ماه گذشته خشکسالی خفيف تا شديد در ۱۵ استان کشور را داشته‌ايم و در هفت سال گذشته نيز در ۱۶ استان کشور خشکسالی را تجربه کرده‌ايم.

در گزارش اين مرکز آمده که ۱۴ استان از جمله آذربايجان غربی، آذربايجان شرقی، اردبيل، کردستان، کرمانشاه، ايلام، لرستان، خوزستان، کهگيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياری، اصفهان و خراسان، در تابستان افزايش دو درجه‌ای دما نسبت به حد معمول را خواهند داشت.

به علاوه ۹ استان ديگر شامل زنجان، قزوين، البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، افزايش سه درجه‌ای دما را نسبت به حد نرمال آن در سال‌های گذشته تجربه خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.