ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تونل مانش با ورود پناهجویان مسدود شد

ورود نزدیک به ١۵٠ تن از پناهجویان به تونل مانش موجب مسدود شدن این کانال شد.

ورود نزدیک به ١۵٠ تن از پناهجویان به تونل مانش موجب مسدود شدن این کانال شد.

به گزارش شبکه خبری بریتانیا (بی بی سی)، مقامات شهر مرزی «پا دو کاله» در فرانسه، گزارش دادند تونل مانش شامگاه جمعه، سوم ژوئیه / ۱۲ تير، به دلیل عبور حدود ١۵٠ پناهجو مسدود شد.

بر اثر ترافیک سنگین، بسیاری از سرویس‌ها در بخش فرانسوی تونل لغو شدند و مسئولان امداد جاده کامیون‌های ترانزیت کالا و مواد غذایی را پس از تأخیر به جاده فرعی منطقه «کِنت» در جنوب شرقی بریتانیا هدایت کردند.

تونل مانش که با  عبور از زیر دریای مانش، شهر مرزی کاله فرانسه را به جنوب شرقی بریتانیا متصل می‌کند، به عنوان شاهراه اصلی ترانزیت کالا، مواد غذایی و تردد وسایل نقلیه به شمار می‌رود.

در حال حاضر خدمات مسافربری این تونل به حالت عادی بازگشته است، اما تردد کامیون‌های تراتزیت کالا همچنان با تأخیر صورت می‌گیرد.

مسئولان تونل مانش از مقامات درخواست کردند که اقدامات فوری جهت حفظ امنیت این تونل را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش مقامات «یورو تانل» پناهجویان زیادی هر شب از اردوگاه پناهجویان اطراف تونل مانش خارج شده و به قصد عبور از این تونل و ورود به بریتانیا در قطارها و یا کامیون‌های در حال تردد مخفی می‌شوند.

بسیاری از این پناهجویان یا در اثر تصادفات جاده‌ای این مسیر و یا برق‌گرفتی ناشی از برخورد با کابل‌های فشار قوی مجروح یا کشته می‌شوند.

بر اساس همین گزارش پلیس ضد شورش فرانسه در اغلب موارد برای جلوگیری از ورود این پناهجویان به بریتانیا از گاز اشک‌‌آور استفاده می‌کند.

این دومین بار طی هفته اخیر است که تونل مانش مسدود شده و بیش از ٣٠٠٠ کامیون ترانزیت کالا به جاده‌های فرعی منتقل شده‌اند.

مسأله ورود پناهجویان و مهاجران غیرقانونی به اروپا طی چند ماه گذشته مورد توجه مقامات اروپا قرار گرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.