ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر خارجه آلمان: تا آخرین کلام باید با دقت با ایران مذاکره کرد

مذاکرات ایران و کشورهای گروه ۱+۵ بار دیگر تمدید شد. اشتاین‌مایر، وزیر خارجه آلمان می‌گوید مسائل اصلی باقی مانده «کنترل تعهدات ایران و جدول زمانی برای لغو تحریم‌ها»ست.

مذاکرات ایران و کشورهای گروه ۱+۵ بار دیگر تمدید شد. فرانک ـ والتر اشتاین‌مایر، وزیر امور خارجه آلمان می‌گوید مسائل اصلی باقی مانده «کنترل تعهدات ایران و جدول زمانی برای لغو تحریم‌ها»ست. او می‌گوید باید با کمال دقت تا آخرین کلام با ایران مذاکره کرد.

فرانک ـ والتر اشتاین‌مایر: مسأله رسیدن به هر توافقی نیست بلکه رسیدن به توافقی است که بر امنیت خاورمیانه و اسرائیل بیفزاید.

فرانک ـ والتر اشتاین‌مایر شامگاه روز سه‌شنبه ۷ ژوئيه / ۱۶ تير در گفت‌وگو با شبکه یک تلویزیون آلمان گفت مذاکرات اخیر در زمینه‌های فنی پیشرفت‌هایی داشته اما باید در مورد امکان کنترل تعهدات ایران نیز به توافق رسید.

وزیر امور خارجه آلمان تأکید کرد که اعتماد از سوی ایران از بین رفت و اکنون این کشور باید اعتمادسازی کند.

به‌گفته اشتاین‌مایر اختلاف دیگر بر سر آن است که اگر ایران شرایط را بپذیرد در چه جدول زمانی تحریم‌ها علیه ایران باید لغو شوند.

درباره نگرانی‌های اسرائیل و کشورهای عربی همسایه ایران از توافق قدرت‌های جهانی با این کشور، اشتاین‌مایر گفت: «مسأله رسیدن به هر توافقی نیست بلکه رسیدن به توافقی است که بر امنیت خاورمیانه و اسرائیل بیفزاید.»

مذاکرات ایران و کشورهای گروه ۱+۵، شامل آمریکا، بریتانیا، فرانسه، روسیه، چین و آلمان بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۷ ژوئيه / ۱۶ تير برای چهارمین بار در یک هفته تا روز جمعه ۱۰ ژوئیه / ۱۹ تیر تمدید شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.