ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صندوق بین‌المللی پول خواستار کاهش بدهی‌های یونان شد

صندوق بين‎المللی پول در گزارشی که منتشر کرد توافقنامه کمک مالی اخير رهبران اروپايی با يونان بر سر اعطای بسته مالی جديد را بسيار سختگيرانه اعلام کرد.

صندوق بين‌المللی پول از دولت‌های اروپایی خواست تا بدهی‌های يونان را کاهش دهند.

صندوق بين‎المللی پول در گزارشی که منتشر کرد توافقنامه کمک مالی اخير رهبران اروپايی با يونان بر سر اعطای بسته مالی جديد را «بسيار سختگيرانه» اعلام کرد.

در اين گزارش آمده که بدون چشم‌پوشی از بخشی از بدهی‌های يونان، معضل اقتصادی اين کشور رفع نخواهد شد.

اين خبر در حالی منتشر می‌شود که چهارشنبه ۱۵ژوئيه/۲۴تير پارلمان يونان قصد دارد توافقنامه اخير بدست آمده را به رأی بگذارد.

توافق اخير ميان يونان و کشورهای حوزه يورو، شامل اعطای بسته جديد کمک مالی ۹۶ ميليارد دلاری به يونان می‌شود. اين کمک مالی در حالی صورت می‌گيرد که دولت يونان ملزم به انجام اصلاحات وسيع اقتصادی شده است. اصلاحاتی شامل بالا رفتن ماليات‌ها، بالا رفتن سن بازنشستگی و در مجموع کم کردن هزينه‌های دولت.

درگزارش صندوق بين‌المللی پول همچنين ذکر شده که اين نهاد در اين توافق شرکت نخواهد کرد، چراکه اجرای آن باعث افزايش بدهی‌های يونان و وخيم‌تر شدن اوضاع اقتصادی اين کشور می‌شود.

دريونان نيز ظرف چند روز گذشته بسياری از مخالفان توافق اخير، در آتن تجمع کرده‌اند و پرچم حزب سيريزا را به آتش کشيدند. اين معترضان اصلاحات اقتصادی مورد نظر دولت را ادامه همان رياضت‌های اقتصادی می‌پندارند. بسياری الکسيس سيپراس، نخست وزير يونان را به عقب‌نشينی از وعده‌های انتخاباتی خود متهم کرده‌اند.

بيش از ۳۰ نفر از اعضای ارشد حزب سيريزا، حزبی که دولت از آن بر آمده نيز مخالفت خود را با اصلاحات درخواستی اعلام کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.