ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

‌فیلم رستاخیز پس از بازبینی مراجع تقلید اکران می‌شود

حسين نوش‌آبادی، معاون امور حقوقی، پارلمان‌ها و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد که فيلم رستاخيز پس از اعمال نظر مراجع تقليد و انجام اصلاحات مورد نظر آنان به روی پرده می‌رود.

حسين نوش‌آبادی، معاون امور حقوقی، پارلمان‌ها و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد که فيلم رستاخيز پس از اعمال نظر مراجع تقليد و انجام اصلاحات مورد نظر آنان به روی پرده می‌رود.

نوش‌آبادی که به زنجان رفته بود، شب پنجشنبه ۲۵ تيرماه گفت «دغدغه‌ای که مراجع عظام داشتند سبب شد تا فيلم سه ساعته‌ای که برای ساخت آن ۱۰ سال زمان و سرمايه های بسياری هزينه شد، به دو ساعت و ۲۰ دقيقه کاهش يابد.»

به گفته نوش‌آبادی در حال حاضر وزارت فرهنگ و ارشاد تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بار ديگر اتفاقاتی همچون تعطيل شدن برخی کنسرت‌ها تکرار نشود.

فيلم «رستاخيز» از فيلم‌های پر هزينه سينمای ايران است که در دولت محمود احمدی‌نژاد تحت عنوان «سينمای فاخر» ساخته می‌شد. هزينه ساخت اين فيلم را «مؤسسه اهل بيت» از مؤسسات وابسته به آيت‌الله سيستانی تهيه کرده است. اين مؤسسه چهار شبکه ماهواره‌ای هم دارد.

در فيلم «رستاخيز» برای نخستين بار چهره عده‌ای از شخصيت‌های مذهبی از جمله «ابوالفضل» و «علی اکبر» در واقعه عاشورا نشان داده می‌شود. اين مسأله باعث شد که در جشنواره فيلم فجر که زمستان گذشته برگزار شد، برخی مراجع تقليد مانند ناصر مکارم شيرازی، وحيد خراسانی و علوی گرگانی به حجت‌الله ايوبی، رييس سازمان سينمايی کشور نامه بنويسند و خواهان منع نمايش اين فيلم شوند.

فیلم «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.