ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

• شعر زمانه

امیر حسین افراسیابی: «درخت»

بهار ِ سال ِ گذشته اما جایت خالی، اردیبهشت چنان در مه نشسته بود که سارا قهرش را دوباره پس گرفت و مرغی دریایی بر آب های رتردام پر کشید.

نشست ادبی رادیو زمانه، شنبه ۲۷ ژوئن، با حضور ۹ نویسنده و شاعر فارسی‌زبان مقیم هلند در کافه مضراب در شهر آمستردام، در محیطی صمیمانه و با شرکت گروه کثیری از علاقمندان به ادبیات معاصر ایران برگزار شد.

امیر حسین افراسیابی، شاعر

در این نشست امیر حسین افراسیابی چند شعر خواند. او شعرها را به گونه‌ای برگزیده بود که نمایانگر آثارش در چند سال گذشته باشد.

امیر حسین افراسیابی از شاعران پیش‌کسوت ایرانی‌ست. او کودکی‌اش را در بختیاری و اصفهان گذرانده و تحصیلاتش را در رشته معماری به پایان رسانده. او از سال ۱۹۸۶ در هلند زندگی می‌کند. از او مجموعه شعرهای متعدد به زبان فارسی و هلندی منتشر شده است. پاره‌ای از این آثار: حرف‌های پاییزی، با مرغان دریایی، ایستگاه، حرف‌های اضافه، بر عرض راه، تا ایستگاه بعدی، عشق وقت نمی‌شناسد، و خانه‌ای که خانه ما نیست. این کتاب را نشر چشمه سال گذشته در تهران منتشر کرده است.

ویدیوی شعرخوانی امیر حسین افراسیابی در نشست ادبی رادیو زمانه (فیلم‌برداری و تدوین: شهزاده سمرقندی) را می‌توانید ببینید:

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.