ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فراکسیون روحانیت مجلس: صدا و سیما لغو همکاری با هنرمندان هنجارشکن را تسریع کند

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با صدور نامه‌ای خطاب به محمد سرافراز، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار تسریع در اجرای مصوبه اخیر شورای نظارت بر صدا و سیما مبنی بر لغو همکاری با افرادی که آن‌ها را «هنرمندان هنجارشکن» نامیده‌اند، شد.

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با صدور نامه‌ای خطاب به محمد سرافراز، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار تسریع در اجرای مصوبه اخیر شورای نظارت بر صدا و سیما مبنی بر لغو همکاری با افرادی که آن‌ها را «هنرمندان هنجارشکن» نامیده‌اند، شد.

اعضای فراکسیون روحانیت مجلس

به گزارش تارنمای سینما پرس، در این نامه که به امضاء اعضای فراکسیون روحانیت مجلس رسیده است، از محمد سرافراز خواسته شده است که مصوبه اخیر شورای نظارت بر صداوسیما، مبنی بر عدم استفاده از هنرمندان و مجریان صداوسیما که در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از خود می‌گذارند که با «شئونات اخلاقی و موازین دینی» منافات دارد، را هر چه سریع‌تر اجرایی کند.

فراکسیون روحانیت مجلس همچنین در این نامه از آن‌چه «بی‌اعتنایی به این مصوبه» خوانده، انتقاد کرده است.

شورای نظارت بر صدا و سیما در مصوبه خود با اشاره به حضور کارمندان صدا و سیما و هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که «تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجارشکنانه خود در این شبکه‌ها و انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت نکرده‌اند.» در مصوبه شورای نظارت بر صدا و سیما، اين سازمان «موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه‌ها خلاف شئونات حاضر شده‌اند، قطع همکاری کند.»

پیش‌تر تارنمای تابناک در ۱۶ تیر ماه امسال از محدود شدن حضور بازیگران، خواننده‌ها و مجریان در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام «با قانون جدید رسانه ملی» خبر داده بود که یک روز پس از انتشار این گزارش، روابط عمومی صدا و سیما اعلام کرد که این سازمان «هیچ تصمیمی» مبنی بر «اعمال محدودیت» برای حضور هنرمندان و مجریان صدا و سیما در شبکه‌های اجتماعی نگرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بیژن

    بعد از اینکه عربده کشی و هل من مبارزطلبی علمای مجلس در همه ء امور و از جمله توافق نامه اخیر با بی اعتنایی دولت و ملت مواجه شد وسنگ روی یخ شدند ، حالا برگشته اند به تنها اموری که در آن میتوانند از موضع بالا حرف بزنند و آن پاکسازی اخلاقی جامعه و اصلاح مردم و هنرمندان از طریق تهدید ممر درآمدشان است. :"اگر به رویه و اصول ما پایبند نباشی نمیگذاریم نان بخوری" البته گرفتن این بهانه از دست این علمای بی قدر چندان اسان نیست. با این وجود اگر بتوانند 10 یا 100 نفر بازیگر را تهدید و حتی اصلاح کنند با 70 میلیون آدم دیگر نمیتوان همین معامله را کرد. از نظر آقایان دزدی، ارتشاء، تجاوز به حقوق مردم، دروغگویی، قتل و حیف و میل بیت المال گناه نیست. عکس بدون روسری در فیس بوک است که ارکان اسلام و حکومت را متزلزل میکند.

  • افشین

    فشار و ضرب‌شصت نشان دادنی که انتظارش رو میکشیدیم بعد از توافق شروع بشه .... جناح اقلیت تمامیت خواه با استارت و بالا بردن پرچم حمله توسط رهبر با تعریض و حمله لفظی به دولت به بهانه ماجرای بورسیه‌های غیر قانونی ، شروع به ایجاد جو خفقان و بگیر و ببند کرده‌اند . برای یادآوری اینکه درسته که حسن روحانی با آمریکا به توافق رسید ولی این ماییم که دست بالا رو داریم و هیچ چیزی تغییر نکرده .... باید دید مانوور روحانی چه خواهد بود .... آیا بازم چراغ حاموش ادامه میده ، یا درآستانه انتخابات مجلس ، ضد حمله خودش رو شروع خواهد کرد ...