ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«۵۶ درصد آلمانی‌ها خواستار خروج یونان از اتحادیه اروپا هستند»

بر اساس نظرسنجی روزنامه welt am sonntag نوشت که نزدیک به ۵۶ درصد از آلمانی‌ها مخالف توافق با يونان برای ماندن در حوزه يورو هستند. به علاوه بيش از ۲۰ درصد نيز اين توافق را «بسيار بد» می‌دانند.

بر اساس يک نظر سنجی، بيش از نيمی از از مردم آلمان فکر می‌کنند توافق اخير بدست آمده با يونان توافق بدی است. آنها ترجيح می‌دهند به جای اعطای وام و بخشيدن شانس ديگری به يونان، اين کشور از حوزه يورو خارج شود.

خبرگزاری رویترز بر اساس نظرسنجی روزنامه welt am sonntag نوشت که نزدیک به ۵۶ درصد از آلمانی‌ها مخالف توافق با يونان برای ماندن در حوزه يورو هستند. به علاوه بيش از ۲۰ درصد نيز اين توافق را «بسيار بد» می‌دانند.

اين در حالی است که تنها دو درصد از مردم آلمان اين توافق را مثبت ارزيابی کرده‌اند. بيش از ۲۷ درصد نيز اين توافق را «تا حدودی مثبت» تلقی کرده‌اند.

اين روزنامه نوشت: «اين نظرسنجی نشان می‌دهد مردم آلمان نسبت به توافق بدست آمده خوشبين نيستند و خواستار خروج يونان از حوزه يورو هستند.»

بسياری از مردم آلمان معتقدند پول ماليات آنهاست که به عنوان کمک‌های مالی به يونان اعطا می‌شود.

پارلمان آلمان در هفته گذشته به ادامه مذاکرات با يونان و اعطای سومين بسته نجات مالی به اين کشور موافقت کرد.

براساس توافق اخير بدست آمده، دولت يونان در ازای انجام اصلاحات اقتصادی، کمک مالی ۸۶ ميليارد يورويی دريافت می‌کند و در حوزه يورو نيز باقی می‌ماند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.