ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرزبانان ایران به خاک پاکستان چهار گلوله خمپاره شلیک کردند

یک مقام نظامی پاکستان از شلیک چهار گلوله خمپاره توسط مرزبانان ایران به سمت یک منطقه مرزی پاکستان در ایالت «بلوچستان» خبر داد.

یک مقام نظامی پاکستان از شلیک چهار گلوله خمپاره توسط مرزبانان ایران به سمت یک منطقه مرزی پاکستان در ایالت «بلوچستان» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «داون نیوز» به نقل از مقام نظامی پاکستان، مدعی شده که مرزبانان ایران چهار گلوله خمپاره را به سمت منطقه «پنجگور» در ایالت بلوچستان پاکستان شلیک کرده‌اند.

به گفته این مقام نظامی پاکستان که در این گزارش نام او عنوان نشده است، حمله خمپاره‌ای از سوی نیروهای مرزی ایران هیچ تلفات جانی و مالی نداشت.

بنا بر این گزارش مقام‌های دولتی و نظامی پاکستان پس از این حمله، ضمن بازدید از منطقه پنجگور تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

این مقام نظامی پاکستان افزود اعزام نیروهای امنیتی این کشور پس از این حمله در منطقه پنجگور افزایش یافته است.

به نوشته روزنامه پاکستانی چندی قبل نیز از مرز ایران به منطقه «ماشیخیل» در ایالت بلوچستان پاکستان حمله‌ای همراه با شلیک آر پی جی صورت گرفته بود.

پیش‌تر قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ایران «ناجا» از درگیری مسلحانه با یک گروه شبه‌نظامی که قصد ورود به خاک ایران در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان را داشتند خبر داده بود. بر اساس این گزارش، در این درگیری یک مرزبان ایرانی کشته و سه تن از اعضای گروهک یاد شده بازداشت شدند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.