ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگری ۵۰ ساله در رشت به علت رها شدن دستگاه برش جانش را از دست داد

مردی ۵۰ ساله در حین کار با یک دستگاه سنگ برش، در یک ساختمان نیمه کاره به علت رها شدن دستگاه از دستش دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

کارگری ساختمانی در حین کار در یک ساختمان نیمه کاره در رشت دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)٬ رحیم شعبانی٬ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت خبر داد که دیروز٬ ۳۱ تیرماه٬ مردی ۵۰ ساله که در حین کار با یک دستگاه سنگ برش در یک ساختمان نیمه کاره بوده٬ به علت رها شدن دستگاه از دستش دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

شعبانی اضافه کرد: « با توجه به اینکه دستگاه سنگ برش به گردن او اصابت کرده٬ منجر به پارگی شاهرگ او شده و قبل از رسیدن نیروهای امدادی به علت خونریزی شدید جان خود را از دست می دهد».

کارگران ایرانی از لحاظ ایمنی شغلی در وضعیت ناگواری به سر می برند. حسن هفده‌تن، معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران اردبیهشت سال ۹۴ خبر داد که سالانه دست‌کم ۹۸۰۰ نفر در ایران بر اثر حوادث و بیماری‌های شغلی جان خود را از دست می‌دهند.

این درحالی است که وضعیت کارگران ساختمانی و معدنچیان وخیم‌تر از سایر کارگران است.

در همین زمینه بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.