ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استاندار قزوین نسبت به وضعیت زباله‌های صنعتی هشدار داد

استاندار قزوين: «با صراحت اعلام می‌کنيم اگر يک واحد صنعتی فعال و خوب به مسائل زيست محيطی بی‌تفاوت باشد بهتر است تعطيل شود و به آن نيازی نداريم.»

مرتضی روزبه، استاندار قزوين، شنبه سوم مرداد، در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از شرايط نامطلوب دفع زباله‌های صنعتی اين استان خبر داد و گفت: «منطقی نيست در استان شهرک‌های صنعتی متعددی داشته باشيم اما مديران واحدها نسبت به دفع بهداشتی پسماندهای خود بی‌تفاوت باشند و سلامت مردم به خطر بيفتد.»

گروه رفتگران استان قزوين و کانون طبيعت و انديشه يک تن زباله را از بستر رودخانه‌ای در استان قزوين جمع کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار قزوين در اين مراسم که در ساختمان استانداری قزوين برگزار می‌شد، با ابراز نگرانی از وضعيت زباله‌های اين استان و «سونامی سرطان» و بيماری‌های صعب العلاج، گفت: «با صراحت اعلام می‌کنيم اگر يک واحد صنعتی فعال و خوب به مسائل زيست محيطی بی‌تفاوت باشد بهتر است تعطيل شود و به آن نيازی نداريم.»

گروه رفتگران استان قزوين و کانون طبيعت و انديشه نيز صبح شنبه با همکاری بخشداری قزوين و اداره محيط زيست اين استان اقدام به جمع‌آوری يک تن زباله از بستر رودخانه روستای رشتقون در استان قزوين کردند.

طبق آمار منتشر شده توسط وزارت کشور، ايرانی‌ها نزديک به ۲۰ ميليون تن زباله در سال توليد می‌کنند که ۸۰ درصد آن را زباله‌های شهری تشکيل می‌دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.