ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عاملان تهاجم به علی مطهری در شيراز «دستور» حمله داشتند

علی مطهری، نماينده مجلس می‌گويد کسانی که اسفند سال گذشته در شيراز به او حمله کرده‌اند، «دستور داشتند» که حمله کنند

علی مطهری، نماينده مجلس می‌گويد کسانی که اسفند سال گذشته در شيراز به او حمله کرده‌اند، «دستور داشتند» که حمله کنند.

علی مطهری

مطهری به روزنامه شرق گفته: «هشت نفری که در پرونده متهم شناخته شده و برای آن‌ها کيفرخواست  صادر شده است، دستور داشتند و در بازجويی‌های خود به اين نکات اشاره کرده‌اند.»

او افزوده اين افراد پيش از ورودش به شيراز برای حمله برنامه‌ريزی کرده بودند.

علی مطهری گفته که مستندات خود را به دادگاه ارائه خواهد کرد. دادگاه عاملان حمله به علی مطهری قرار است ۱۳ مرداد جاری در شيراز برگزار شود.

مصطفی ترک‌همدانی، وکيل علی مطهری نيز گفته که «اطلاعات پرونده بايد محرمانه  بماند» اما اين را اضافه کرده که «اطلاعاتی درباره سازمان ‌يافته ‌بودن اين حمله براساس مدارک و مستندات موجود و سخنان اشخاص مسئول به دست آمده است».

علی مطهری دوشنبه ۱۸ اسفندماه سال گذشته،  برای سخنرانی  به شيراز رفته  بود که پس از ورود به فرودگاه  با حمله موتورسواران وابسته به بسيج و سپاه فجر استان فارس رو به‌ رو شد و با سنگ و گوجه مورد حمله قرار گرفت. او نزديک به سه ساعت نيز در يکی از کلانتری‌های شيراز در محاصره مهاجمان قرار داشت.

به گفته وکيل مطهری، کيفرخواست متهمان حمله به موکلش به اتهام «توهين، ضرب و جرح و قذف - نسبت زنا دادن به کسی» صادر و به دادگاه ارسال شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.